2009. szeptember 15., kedd

Nevetni vagy/és sírnivaló

Mert hát ilyen az élet, a jól ismert közmondás szerint is egyszer fenn, egyszer lenn, stb…


Felszállok tegnap a buszra /igeeen, van bérletem, újabban busszal jövök-megyek, mert nincs miért/kiért hazasietnem/ szóval felszállok, és képzeljétek el, egy olyan 20 éves forma fiatalember felállt és átadta nekem az ülőhelyét ! Hát ez velem 65 év alatt még nem fordult elő. Az gyakrabban, hogy én álltam fel egy idősebb személyt látva, aztán közben elmeditáltam, vajon melyikünk lehet az öregebb ??? /Ide inkább nem mellékelek magamról fotót :-) /
Más:
Nagyon szeretem a virágokat – ez tán nem újdonság. A legkedvesebbem a sötétlila őszirózsa. Ebből egy csokorral meg szoktam magam lepni így szeptember elején. De még sosem voltam annyira nagylelkű magammal szemben, hogy vettem volna egy orchideát – holott régen vágytam rá. /Másnak vettem./ Na, most kaptam. Egyszerre kettőt is.

Megnézve a cserépbe tűzött kis cédulát, ezt láttam:
Nemzetközien egyértelműek a jelek, no de alul az az áthúzott kés és villa ? Hát hihető, hogy van ember, aki ezt a növényt meg akarná enni ? :-)
Ezek itt pedig az én csodaszép orchideáim:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése