2011. szeptember 7., szerda

Jelek….

A jelek arra mutatnak, hogy – bár még „megjátssza” magát a nyár és még néha kissé megizzasztja az embert, de valahol titokban azért már készülődik az ősz.

Hála Istenek, mert én  már nagyon unom a meleget !




Radnóti  Miklós: Éjszaka


Alszik a szív és alszik a szívben az aggodalom,
alszik a pókháló közelében a légy a falon;
csönd van a házban, az éber egér se kapargál,
alszik a kert, a faág, a fatörzsben a harkály,
kasban a méh, rózsában a rózsabogár,
alszik a pergő búzaszemekben a nyár;
alszik a holdban a láng, hideg érem az égen;
fölkel az ősz és lopni lopakszik az éjben.

6 megjegyzés:

  1. Tényleg gyönyörű a szeptember a fotóidon (is). A + 35 fokot én sem kívánom vissza. Hétfőn délelőtt és délután is úsztunk a Balatonban. Olyan selymes, tiszta volt. Azt kívántuk Anikóval, hogy csak december 15-ig maradjon ilyen az ősz. Utána 1 hónapos szépséges hóeséssel letudjuk a telet, és már jöhet is a tavasz... Csak ennyi: bennünket olyan könnyű boldoggá tenni.

    VálaszTörlés
  2. Ha jól emlékszem (?) - az ősz kezdetének vagy 3 időpontja is van !
    Így aztán, majd ki-ki döntse el, hogy "már" az van-e, vagy "még" nem - és ne bonyolítsam !
    És akkor szót sem, hogy pl. (ma) most épp' mit mutat a radarkép!
    (valahogy az időjárás milyensége az hagyján!- mert nagyobb gond (?) az idő múlása.)- na, de senkit nem akarnék elkedvetleníteni ! )- (bocs' részben az előttem szólóhoz)

    VálaszTörlés
  3. Gopál: maximálisan egyetértek az általatok javasolt változtatással :-)

    VálaszTörlés
  4. És hát az eső... az már nagyon-nagyon hiányozna a természetnek!

    VálaszTörlés
  5. (péntek) na, igen ! Tegnap én is locsoltam. (slaggal...) Aztán tessék !- péntek reggel . kb. +17~+18C°- és szép,csendes, őszi eső ?
    @A.fodorka ! - ha az eső miatt programod változna (?) - bármikor hívj fel ! Biztosabb, mint az e-mail.

    VálaszTörlés
  6. Ez igen, gyönyörűek a fotók. Már én is megkezdtem a virágszírmokat szárítani, gyűjteni. Poutpurit szeretnék készíteni belőle.
    Minden féle illatos növényt is szárítok bele pl.:bazsalikom, levendula, koriander, citromfű,tárkony, menta...

    Köszönöm a kiállítás képeit. érdekes volt.
    A könyvtárban késedelmi díjként 1 hónapos csúszás miatt nekem is kellett fizetni 150.-Ft-ot 1 db könyv után.

    VálaszTörlés