2011. szeptember 20., kedd

Megérkezett....

Nézem/hallgatom a kedvenc reggeli műsoromat a Wetterpanorama-t.
A 2000  m körüli hegyek havasak…..
Hozzánk is megérkezett az ősz – amit nem bánok, bár a mostani szeles/vizes formájánál azért a „,mi nyarunk” jobban tetszene…… Na de talán majd még abban is lehet részünk.


Juhász Gyula:  Fák

Oly mozdulatlanul nyugodtak
A kerti fák az őszi fényben.
Talán a nyárról álmodoznak,
Csak egy levél hull néha szépen.

Az élet csöndje ez a béke,
A nyugalom e nagy tenyészet,
Örök erők szent szövedéke,
Lehullt levél én, elenyészek.

Avar leszek majd az avarban,
Míg fölöttem a fiatal fák
A lombjaikat diadallal
Az örök égnek fölmutatják.




2 megjegyzés:

  1. (Na, nem mintha túlságosan érdeklődnének irántam,de csak-csak beleírtam a másoknak szóló e-mailembe : ne aggódjanak (sic!) - (esetleg a ház miatt...) a tegnapi - hétfői - szélvihart megúsztuk. mert csak reggel tudtam meg az (újságokból) mi minden történt Pécsett. Cirkuszsátor ügye és egyéb károk. Viszont, a reggeli nagy "örömem" után, csak-csak becsuktam az összes ablakot,- betekertem a vászon napernyőt, stb. mert egyre viharosabb a szél és változatlanul kb. +13 C° van,- ami a széltől még hűvösebbnek is érződik.
    Ja !- mintha tegnap már (valahová) benyomattam azt, hogy az Októberfest (D)- megnyitóját zavarta a nagy eső ?- ill. Ausztriában is hó van- és ilyesmik. Na, de semmi vész!- állítólag les még jó idő... (?) 2012-ben bizonyára ! :-)
    A pillanatnyi radarkép meg még rosszabb, mint hajnalban volt.
    Bár - látszólag - ne panaszkodjak ? ) (Pécs)
    ** megyek vissza a ciha alá,- (épp' felébresztettek) - remélem sikerül visszaaludnom !
    Szép napot ! :-)

    VálaszTörlés