2021. július 6., kedd

Az én müzli-szeletem

Mint (sajnos) mindennek, az én kedvenc müzliszeleteimnek is felment az ára...De egy kis kényeztetés, öröm nekem is megjár, ezért aztán gondoltam egy merészet, csinálok majd én magamnak müzliszeletet, nem lehet az olyan nagy ördöngösség. És íme:

Egy 25 dekás zacskó csokis müzlit  összekevertem mézzel, vajjal, kevés liszttel, tejjel, egy kivajazott tepsibe nyomkodtam, és lassú  tűznél inkább szárítottam, vagyis megsütöttem. Pompás müzliszelet lett belőle - jó, mondjuk nem olyan szép felvágás után, mintha gép csinálta volna, de az íze, állaga nagyszerű lett. Ha valaki szereti a müzliszeletet, ajánlom próbálja ki, nem nehéz és egészen biztos olcsóbb, mint ha egyenként veszi meg. Gondolkodtam rajta, még egy kis olvasztott csokiba is be elehet(ne) mártani - nem rontana rajta... :-)



(A tál másik felén kedvenc linzer-kekszem maradéka látható.)


4 megjegyzés:

  1. Egy pár napig lesz mit nassolnod finom lehet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beosztom - de olyan egyszerű volt elkészíteni, hogy egészen biztos, máskor is fogok ilyen csinálni.

      Törlés
  2. Ezt jól kitaláltad! Nálunk nem állna el másnapra sem... és igen, a csokimáz dobna rajta még egyet, hogy aznap elfogyjon!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt még lelkierőm kipróbálni, de biztos, hogy készítek csokisat is !

      Törlés