2021. július 19., hétfő

Hétfői hírek

Kétségbeejtő, hogy már megint milyen (lelki) mélységek felé tartok - cicák ide, meg oda.

Két napig a németországi, ill. most már ausztriai árvizeket néztem most hét-kezdetnek pedig ezt olvasom:

https://pecsistop.hu/kozelet/atomkatasztrofa-fenyeget-pakson/509321

Mégis mitől kellene tapsikolva örülnöm ? Már már azt gondolom, nem is baj, hogy 77 éves vagyok....

És akkor (én balga) továbbgörgetem a cikkek sorát és ezt találom:

https://pecsistop.hu/kozelet/jakab-peter-igy-reagalt-jurak-kata-nagy-port-kavaro-irasara/509324

Én tényleg nem értem már a világot. Egy biztos, valóban jót tenne nekünk egy "világvége" - de úgy globálisan....

De lehet, hogy készülődik is:

https://index.hu/techtud/2021/07/18/hold-fizikai-libracio-himbalozas-arapaly-aradas-arviz/


4 megjegyzés:

  1. Ajánlás: miután minden tőlünk függetlenül történik, legjobban teszed, ha a cicákkal foglalkozol és kikapcsolod a tévét, vagy régi filmeket, természet filmeket nézel, koncerteket hallgatsz, stb. Feleslegesen hergeled magad! Ez a világ már jobb nem lesz számunkra, tartsuk meg a szép emlékeket! Cinikusnak tűnik, tudom, de a legjobb védekezés! Ne légy kíváncsi mi történik mostanában a Világban, mert a jót sosem írják meg, régóta így van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, pont erről beszélgettem délután a barátnőmmel. Nincs más védekezési mód, mint "fülem be-tévé ki"...
      Tényleg meg kell próbálnom, mert nem tudok jobb módszert arra, hogy "egyenesbe" hozzam újra magam.

      Törlés
  2. Tökéletesen igaz, amit én magam nem tudok megváltoztatni, azért kár energiát pazarolni. Van sok szép a világon, keressük és találunk. Cicák pedig inkább ide mint oda.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ígérem - nektek hűséges olvasóimnak - hogy igyekezni fogok visszaterelni gondolataimat a realitás szebbik felére...

      Törlés