2021. július 20., kedd

Követhetetlenek...

 ...legalábbis számomra ezek a számok, értékek olyan mértékben hihetetlenek és/vagy csodálatosak, hogy a mese szintjét érik el.

https://index.hu/tudomany/til/2021/07/10/a-fold-sebessege-nap-naprendszer-tejutrendszer/

Elgondolkodtam, ülök itt csendben a számítógépem előtt és közben száguldok, gyorsabban, mint a szél... Hát... biztos igaz, de mégis  felfoghatatlan....


(Csak úgy zárójelben és kisbetűvel: a tegnapi kommentek miatt - is - elgondolkodtam, hogy mit is tegyek ma be a tartalékolt anyagaimból. Nos, a csodás, de ismeretlen világűrös bejegyzéseken kívül két receptet és 11, a világ tönkremenetelét bemutató/jósoló anyagot találtam. Nem vagyok magammal megelégedve, de - miképp ígértem - igyekezni fogok a szépet keresni és azt bemutatni...)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése