2022. április 15., péntek

Egy újsághír és a FB.kommentek 2022-ben

https://pecsaktual.hu/kozelet/kozosseg/botlatokovel-emlekeztetnenek-pecsett-a-holokauszt-aldozataira/?fbclid=IwAR3NNXEKwaDqqbxE98IiEpr4Dm_U93pc7EYP9xQ7fZNuTQqF6odj-pouJVw

A fenti cikkben olvashatunk arról, hogy Pécsett 3 új botlató(vagy botló)kő került elhelyezésre. A többi pécsiről én itt írtam:  https://aranyosfodorka.blogspot.com/2013/11/pecsi-botlokovek-stolpersteine.html

Most nem mondok semmit, egy mondatos véleményt sem írok, (pedig lenne bőven mondanivalóm...) csak bemásolom ide, a FB.-on a cikkel kapcsolatban megjelent kommenteket:

https://www.facebook.com/pecsaktual

Károly Hauser Ere van pénz , a városban az utak meg lassan használhatatlanok.

Kusz Máté Károly Hauser Egy botlatókő elhelyezése Magyarországon 120 Euro. Ha Ön szerint ennyiből rendbe lehet hozni az összes utat Pécsett, kérem tegye meg az ajánlatát az illetékeseknél. Ne tessék mindenben a rosszat látni.Itt találhat további információkat ezekről a kövekről.https://hu.wikipedia.org/wiki/Botlat%C3%B3k%C5%91Szép napot! 😃

Lauly JózsefKusz Máté kb 45.000. / db ? Ez erős "botlás" nem ? 

Szalma Gábor A baloldali kormányok alatt minden hétre jutott egy holoprogram... már éppen hiányoltam, hogy mi lesz velünk bűnös néppel?? 😄

György Zárai Szalma Gábor Nekem már írta a face egy régebbi holovalami megemlékezést. Megemlékeztem ahogy köll.

Balázs Nagy A Kertvárosi utak nagyrészén már van botlatókő!

Nagy Gábor Csak egyszer essek el egy ilyen szarban,beleépítem a fejébe annak aki engedélyezte.

György Zárai Nagy Gábor Pont ezt írtam 1 nappal később. Idióta barmok. A Rét u-ban csak lánctalpassal lehet közlejedn a járdán, inkább azt csinálnák meg mint ilyen 💩-rta dobják ki a lóvét.

Jezerniczky Tamás .... gratula ......ez már úgy hiányzott..mi lesz a városfejlesztéssel....esetleg óriáskerék..céllövölde......mikor.......?

Arpad Hetesi Béke időben holokauszt, hol van?

György Zárai Má meg holokau nap van. Nem kell oda botó kő, olyan szar a járda is h amúgy is orra esik rajta az ember. komolyan ha megbotlanék egy ilyenbe, feljelenteném az önkormányzatot! erre van pénz?

Béla FutóAttól nekik jobb lesz, ha az emberek megbotlanak és kitörik a nyakukat? 😡😡😡


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

E bejegyzés megjelenése után nem sokkal kaptam - elolvasásra ajánlva - az alábbi cikket, melyet most én is tovább-ajánlok, ismét csak mindenféle komment, gondolat-hozzáfűzés nélkül:

https://telex.hu/tudomany/2022/04/12/magyar-tomegyilkossag-egyenruhaban


Minden szó és tett, amit mondasz, teszel, egyedül téged minősít... 

4 megjegyzés:

  1. Istenem...!

    Tudod mit? Jöttem inkább kellemes, vidám, napsütéses húsvéti ünnepet kívánni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolkodtam, elrondítsam-e ezzel a blogomat - de valami miatt úgy érzem, figyelni kell az ilyesmire. Mindenesetre engem megdöbbentett.
      A jókívánságot köszönöm, borús hangulatomra ráfér...

      Törlés
  2. Micsoda sötétség a fejekben. A mostani választások után nem vallom magam örömmel magyarnak. A kormánypárt egész kommunikációja hol burkoltan, hol kevésbé burkoltan gyűlöletet szít, és minél ostobább a nép, annál jobban ugrik rá.
    Kellemes húsvétot!
    th

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jókívánságodat köszönöm, talán még mára is "érvényes", ha viszont kívánom...Ami az emberek fejét illeti, én napok óta nem vagyok képes ezt a hírt megemészteni...
      "Atyám, bocsáss meg nekik, mert nem tudják, mit cselekszenek.."
      Tényleg nem tudják...és ha "tupírozni akarnám a témát, minden FB-s hozzászólónak írnék egy-egy történetet.Nem kitaláltat. Nem tudom, mit szólnának hozzá... De nem teszem...mert őszintén szólva nem tekintem őket "ember-társaimnak".

      Törlés