2022. április 29., péntek

Nem tudjuk....

Naponta átszörfölök néhány netes újságon, és naponta találok érdekességeket. Néha elgondolkodom, egy egy cím elolvasása után, hogy magát a hírt érdemes-e tovább-olvasni. A "földi" dolgok" esetében sokszor érzem, jobb lett volna, ha mégse kíváncsiskodom. De az égi dolgok se sokkal biztatóbbak - mindkettőben ott bujkál a bizonytalanság aljas kis gondolata. ...Mert ki tudná megmondani, egyes égi/földi eseménynek miféle hatása lesz/lenne ?

Ámbár, ha a múltat nézed, hát a sok jó, értékes, érdekes mellé nem sorakoztak fel gyilkos háborúk ? 
Én nem értem, miért ilyen az élet. Pedig azt hinné az ember, hogy ahogy öregszik, magyarázatot talál sok mindenre. Nos én másképp vagyok. Ahogy vénülök egyre több bennem a kérdőjel...

Ma (többek között) ezt találtam:
https://m.hvg.hu/tudomany/20220212_yellowstonei_szupervulkan_kitores_viasat_nature

Nem először olvasok már erről, de minden esetben elgondolkodom, hogy mennyire "hajszálon" függ az élet, az enyém és a világon talán mindenkié. Ugyanezt az érzést váltják ki belőlem a mostanában megszaporodott "égi jelenségek".... (Hogy a földiekről már ne is szóljak...) 

Milyen jó, hogy nem tudjuk előre, mi fog történni ...


Kis keresgélés után a youtube-on is találtam egy filmet, a vége felé mutatja ezt a félelmetes csodát... Bár angol nyelvű, de a kép az kép...



Ez magyar nyelvű és lényegre-törőbb:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése