2022. április 10., vasárnap

Kelly: Angel

Elcsodálkozom néha, amikor egy-egy, sok évvel ezelőtti bejegyzésemmel kapcsolatban "váratlan" komment érkezik. "Rámbukkant" valaki a net dzsungelben... jóleső érzés... Talán nem meglepő, hogy legtöbben a Kelly Family írásommal kapcsolatban keresnek. 

https://aranyosfodorka.blogspot.com/2017/11/a-kelly-family.html

Sokan vagyunk/voltunk ennek az együttesnek rajongói. Tudom, ma már ők sem azok, akik évtizedekkel ezelőtt voltak, nem is érzem mostani dalaik meghallgatásakor azt, amit sok évvel ezelőtt, egyik-másik számuk közben éreztem.

Ma  valaki az "Angel" c. szám után érdeklődött. Megkerestem, sokadszorra meghallgattam, és nem szégyellem, elérzékenyültem, mert úgy megrohantak az emlékek..Különös, hogy az embernek egy egy zeneszám kapcsán mennyi minden eszébe tud jutni. Kicsit jó, kicsit fáj - olyan mint általában az élet.....



2 megjegyzés:

  1. Szép szám kicsit én is borzongtam hallgatása közben , köszi!

    VálaszTörlés
  2. Én szeretem a zenéjüket - a régieket különösen. Talán, mert szép emlékeket ébresztenek....

    VálaszTörlés