2024. augusztus 29., csütörtök

Grafománia

(Csak úgy megjegyzem, 2007 óta ez az 5560. bejegyzés...)

Az elmúlt napokban azon agyaltam,  meg azt is írtam, hogy felhagyok a régi blogírási módszeremmel  (ergo a "stílusommal"). Nem "mindenről" írok,  csak a még meglévő szépről, jóról, érdekesről... Álmatlan éjszakáimon viszont rájöttem, hogy az "nem én lennék" - vagy az a blog teljesen hamis képet festene rólam, mert én vagyok vidám, dühös, szomorú, kétségbeesett, meggondolatlan, esetleg erőszakos, vagy nemtudommimég...de angyalkákról író, csak nyíló rózsákat fotózó nem vagyok....Egyszerűen nem tudnék ilyen lenni. Vagy ha ezt mutatnám önmagamból/ról - az akkor hazugság lenne...Hazudni pedig nem nagyon szoktam..... Egyet megpróbálhatok, hogy "a világ" rút dolgait nem vonzom be ide és mutogatom, ismételgetem, hiszen ezekkel a média amúgy is tele van...

Naszóval...nem tudom mi lesz itt.

Én leszek itt.

Örömeimmel, bánataimmal, macskáimmal, virágaimmal és - bocs - alkalmanként ilyen-olyan gondolataimmal. De igyekezni fogok inkább a jó dolgokat mutatni....


"A vonuló felhők fölött örökké kék az ég...."(Herczeg Ferenc)

2 megjegyzés:

  1. Továbbra is csak önmagadat hozzad nekünk ahogy már megszoktuk egy kicsi szépség egy kicsi bosszúság. Csak a rossz híreket ne vedd nagyon a szívedre, nem érdemes árt az egészségednek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megpróbálom. Valójában ahhoz kell erő, hogy a "rossz dolgokat" el tudjam kerülni és ne érezzem, hogy a problémákat nekem kell valahogy "megoldani"...úgyse tudom megváltani a világot.

      Törlés