2024. augusztus 15., csütörtök

Csokoládé múzeum és egyebek

Rosszul indult a nap. Ahogy öregszem egyre érzékenyebb vagyok.Ilyenkor az ember (én) csinál hülyeségeket...Hát...valamit nagyon elrontottam ma reggel - eltüntettem néhány kész és közreadni kívánt bejegyzésemet - és valószínű ezzel együtt kommenteket is... Nos  ezek éltüntetéséért bocsánatot kérek, tegyétek többi "időskori hülyeségem" közé....

Amikor úgy érzi magát az ember, mint az az alábbi képen látható - akkor olyan nehéz onnan felállni, megfordulni és megkeresni a régi utat, vagy esetleg egy újat...Hiába, hiába, hiába minden....80 éves vagyok és már semmi sem működik úgy mint mondjuk 40 éve.

De nincs más lehetőségem, el kell elfogadni ezt a helyzetet, remélve, hogy idővel azért majd csak javul....(vagy elfogadni, hogy "szólt  holló: soha már"...) 

(És akkor még örüljek, ha fel tudok állni, lejönni a stégről, s nem esem a vízbe...) 

Az alábbi kis laza sztorit kaptam, tovább-ajánlom, elég csak nézni, nem kell gondolkodni. Legfeljebb megkívánod a csokit és morgolódsz, hogy nincs otthon egy szeletke...(Azt nem tudom megmagyarázni, hogy ez a két "szöveg" mégis miért került egy bejegyzésbe.. Így sikerült és kész. Vagy tán mert az egyik keserű, mint az élet, a másik édes, mint a csokoládé....) 

https://mediaklikk.hu/video/szellem-a-palackbol-farkas-elemer-csokoladetorteneti-gyujtemenye/




Képek innen: 

https://www.csokolade-muzeum.hu/bemutatkozunk/

3 megjegyzés:

  1. Sajnálom amit elrontottál, velem is elő szokott fordulni néha, hogy eltüntetek valamit. Kívánom, hogy mihamarabb pótolni tudd a bejegyzéseidet! Borzalmas a meleg a lakásban is, ilyenkor nem is csoda, hogy az ember nincs teljesen magánál....
    De a csokiból most szívesen elfogadnék egy-két darabot, nagyon kínálják magukat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem értem, egyszerűen nem értem, hogy a blog szerkesztésben miért kell állandóan valamit variálni, Új és még újabb dolgok, változatok, lehetőségek jelennek meg amikkel nem tudok mit kezdeni. Dühös és ideges leszek - és ez az amúgy sem túl vidám kedvemet csak tovább rontja...Tényleg azon a ponton voltam ma reggel, hogy abbahagyom ezt a mazochista önkínzást - nem kell ez már nekem, semmi örömöm benne, csak a bosszúság, meg a kínlódás...
      Aztán mégiscsak folytattam...

      Törlés
    2. Azt én is nagyon nem szeretem, amikor jól bevált, és már jól begyakorolt dolgokat megváltoztatnak! De tarts ki, ezért ne hagyd abba a blogozást ilyen dolgok miatt, hiányoznál sokunknak! És hogy mégiscsak folytatod, az jól hangzik.....

      Törlés