2019. október 1., kedd

Dühkitörés





 
Nem mondok semmit a magyar egészségügyre, csak egyszerűen leírom mi történt ma.

Hetek óta fáj a lában (sarkam), nehezen járok, próbálkoztam ezzel, azzal, nem segített. Ortopédiára kértem beutalót. Felhívtam a szakrendelő recepciót, közölték, hogy a legközelebbi időpont 2019.december 2.

Hát éljen Magyarország szuper kormánya, eüminisztere, rendszere  és kívánom, hogy ők is az esztékába járjanak rendelésre !

Persze tudom, ez sosem fog teljesülni, hiszen gazdagéknak van azonnal ellátás a davincsiben, és kormányunk tagjainak, vezetőinek (akik azért lettek/lesznek azok, mert mi hülyék rájuk szavaztunk) nyilván nem kell az esztékába járni.

Hogy az a ……………..amit itt kívánok, nem  írom le inkább.

Mégis kire kéne szavazni, hogy legalább ez jobb legyen ?



8 megjegyzés:

  1. Felháborító amit naponta hall az ember, de a kérdésedre nem tudnék most hirtelen válaszolni mert ilyenkor mindenki csak ígér fűt-fát aztán.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még sose gondoltam arra, hogy kár, felesleges elmenni szavazni - becsületesen mindig ott voltam. De most már igazán kételkedem, hogy érdemes-e ?

      Törlés
    2. ...Ha nem mégy szavazni, akkor a mostani rendszerre szavazol.

      Törlés
    3. ...az előbbihez (annak folytatása, de névtelenként nem szerkeszthető) : ugyan már, nevezd meg az eüminisztert!! (HM)

      Törlés
    4. Szerintem nincs Magyarországon egészségügyi miniszter. De lehet, hogy van, csak én nem tudok róla...
      Hát persze, hogy elmegyek szavazni - amilyen hülye vagyok - pedig évek óta tök feleslegesnek érzem....

      Törlés
  2. Valahogy mi is így gondoljuk sajnos:)

    VálaszTörlés
  3. A tanítvány kérdezi a mestert:
    - Mondd, Mester, sokat kell várni arra, hogy jobbra forduljanak a dolgok?
    - Hát, ha csak várunk, akkor még sokat!

    Amennyiben másokra bízod a döntést, fogadd el az eredményt!
    PZs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó as mondás, de ha állandóan csak a kudarcaiddal szembesülsz, egy idő után elveszted a kedvedet, a hitedet és feladod... Hát ehhez közeledem én.

      Törlés