2019. október 29., kedd

WILDE MIEZEN: Katzen allein unterwegs







Sajnos magyarul beszélő változatát nem találtam meg az alábbi videónak, ezért a német nyelvet értő macskásoknak ajánlom a megnézését.
(Bár a nyelv ismerete nélkül, csak nézni is érdekes – szerintem.)
Van benne néhány meglepő dolog ! Én pl. nem gondoltam, hogy ekkora a "működési területük". Ha rágondolok, hogy az enyém is ilyen messzeségekbe eljár, hát kitör a frász...





De a németül nem beszélőknek is mutatok valami "aranyosat"  :




2 megjegyzés:

  1. Aranyosak nagyon, Én is szeretem a macskákat, ha találkozok egy szelídebb példánnyal, mindig megsimogatom, amit aztán a fokozottabbnál is fokozottabb kézmosás és kézfertőtlenítés követ, a blogomon írtam részletesebben arról, hogy miért. De néha eszembe jut, hogy jó lenne, ha lehetne macskám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem nagyon tudom állatok nélkül elképzelni az életemet. Igaz, a kutya volt a legfontosabb, de most, hogy ő már nincs, a cica is több a semminél.Szerencsére én nem vagyok szőr-allergiás.

      Törlés