2019. október 27., vasárnap

Útközben és itthon

Csak két kép, mert valahogy besűrűsödtek a dolgaim, vagy (ez sem kizárt) már olyan lassú vagyok, hogy a betervezett dolgaim felét se tudom elvégezni...

Veszprémben voltam a napokban (majd a vonatozásról talán írok...ha lelkileg kipihentem a dolgot) és az alábbi kép hajnalban készült, odafelé menet. Nekem nagyon tetszett ez a napfelkelte:




A másik kép a kertemből való: fáj a szívem, ha arra gondolok, a jövő héten, hideg  éjszakák után, már nem lesz ilyen szép:




10 megjegyzés:

  1. Micsoda színkavalkád!Változás lesz, az márbiztos, szép volf eddig az ősz. Nagyon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy sajnálom őket... Ha bejönnek a fagyos éjszakák - végük...
      Ma tervezem, hogy behozom a kerti cserepeseket, mert a héten akár fagy is lehet.

      Törlés
  2. Szép nagyon a napfelkelte és a virágaid pompázatosak! Jó, hogy lefotóztad, jövő héten visszanézheted!;) Igazán nem panaszkodhatunk, bőven itt az ideje a hidegnek. Ma nagyon élveztük még ezt az októberi meleget! Talán holnap is lehet benne részünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A napfelkelte tényleg szép, mondhatnám "álom-szerű" volt. Ahogy a ködös-tejes semmiből egyszer csak felbukkant az az aranyvörös korong. El is meditáltam a dolgon...
      Igen tudom, hogy mindjárt november van - de olyan jó volt ez a meleg hosszú ősz !

      Törlés
  3. Aztamindenit, ez a kép nagyon jól sikerült a napkeltéről.
    Engem is elszomorít, hogy a kertemből tűnnek el a virágok, de cserébe vettem egy csomó árvácskát, hogy ők vigasztaljanak a szépségükkel tavaszig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is tetszik a napfelkeltés kép. Nem vagyok én egy nagy fotós, de azt hiszem, azért néha egy egy kép igazán szép lesz - persze nem azért mert én vagyok ügyes, hanem mert a szép az szép.
      Én is vettem árvácskát, meg ma még törpe krizantént is, de a cserepesek zömét behoztam az előszobába. Valahogy nekem nem hiányzik a tél...

      Törlés
  4. Az a csoda színes, virágos fotó, ezerrel a nyári időt érzékelteti 🤗😊 de szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, nekem ekkora a kertem fele. Ennyi fér bele....
      De nagyon szeretem.

      Törlés
  5. Nagyon szépek a képek, a napfelkelte és a naplemente mindig szép, és a virágok is. Egyszer úgy jártam a napfelkeltével, hogy felkerekedtem, és lementem a határba, hogy végig fotózom, hát annyira bele feledkeztem abba a szépségbe amit láttam, hogy majdnem képek nélkül jöttem haza. :-)
    A virágok szintúgy, épp a napokban csodálkoztam rá Édesanyám rózsáira, hogy mennyire szépek még mindig. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Nap fotózás nehéz, de hálás téma. A virágok meg... hát lehetnek "csúnyák" a virágok ? Ugye, nem !

      Törlés