2020. június 12., péntek

A ruhákról....



Az elmúlt évek alatt emlegettem többször a „maritasz”-t  - aki nem tudja mi az, magára vessen…
Tegnap újra üzembe léptem, egy háromszintes hatalmas családi ház felszámolása, kiürítése volt napirenden, aholis én a ruhabegyűjtő szerepére vállalkoztam.
A képen hat zsák látszik, a másik három kint van már az autóban….
Ugyan ma már kevesebb azoknak a családoknak a száma ahová el tudom vinni a használt, de jó minőségű és tiszta ruhát, de bizony még mindig akad.
A mai napom a szétválogatással fog eltelni.



Nem is nagyon akarok erről mást írni, csak annyit hogy örömmel csinálom, hálás vagyok mindenkinek, aki nem a szemétbe dobja, hanem szól nekem és odaadja, vagy megengedi kiválogatni az általam használhatónak ítélt dolgokat.
De azért egy-egy ilyen életvégi selejtezésnél elgondolkodom.
Aztán itthon én is kinyitom a szekrényajtót és sokszor van, hogy tőlem is kerülnek a zsákba már nem hordott ruhafélék.
Mire is kellene ……….. (ez meg az) ?  Már semmire. Csak akasztgatom melléjük, közéjük a levendulát, pakolom ki-be, ….teljesen felesleges…
Nos, csak arról szól ez a mai híradás, hogy nem fogok unatkozni ! De örülök is ennek, mert szeretem, ha egy napnak van valami értelmes célja.
Ma lesz.



8 megjegyzés:

  1. Jó válogatást és szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Én is ezt csinálom minden tavasszal és télen. Egyelőre nem is készülök sehova..., de mégis, amortizálódnak a dolgok. Örömmel viszem egy vöröskeresztes barátnőmhöz. Jó munkát!;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kész vagyok, és örömömre, már van, ami új gazdára talált !

      Törlés
  3. Szerintem az egyik legnagyobb (?) - szervezet a kertvárosi Mosolymanó Egyesület (?) - nem tudom mennyire ismert ?- mert ők aztán, igen sok mindent befogadnak, nem csak ruhaneműt. Sajnos, leginkább a szállítás nehezíti meg az adakozást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, de van nekem hová vinni - a városban több helyen is átvesznek ruhát. Egyébként igen, a szállítás probléma, hiába ajánl fel valaki egy szobányi bútort, aki szegény, nem tudja a fuvart se kifizetni. Így aztán minden a szeméttelepen végzi.

      Törlés
  4. Nekem is van egy nagyon kedves kontaktom, akinek mindig szólok, ha van használható bútor, ruhanemű stb. Még eddig minden gazdára talált, olyankor mindig örülök, hogy nem a szeméttelepen végezte.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod Orsi, csak azt nem tudom, hogy miért nem ez a természetes ? Miért érzem, hogy a kevés kivétel közé tartozunk - és rettentően sajnálom a sok szemétbe kerülő holmit.Elképesztő a pazarlás a világban.

      Törlés