2020. június 15., hétfő

Bródy + E.Knight

Nemrégiben egy Bródy számot mellékeltem a szövegemhez, ez egy másik kedvencem:







"Mostanában annyi ajtó csukódik be mögöttem... És én néha szeretném, ha ez egy kicsit lassabban menne. Visszamenni nem akarok, hiszen az ajtók csakugyan bezáródnak, és az ember nem is mehetne vissza. És én csakugyan a magam útján akarok továbbmenni. De hát néha kifulladok egy kicsit, és olyankor szeretném azt mondani, hogy - állj... csak egy pillanatra... csak egy percre állítsuk meg, kérem, a világot... csak addig, míg hozzászokom egy kissé, hogy ott legyek, ahol vagyok."



4 megjegyzés:

  1. Ez a dal számomra nem annyira ismert mint az előző amit feltettél.Szerintem most nem lenne a slágerlistán ez a szám :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért lehet, hogy van egy "titkos" lista és ott éneklik ma is....

      Törlés
  2. Nagyon szerettem ezt a regényét,a "Légy hű magadhoz"címűt,amiből idéztél.Többször olvastam,de most hetven fölött ugyebár utána kellett néznem,mert elfelejtettem miről is szól.Ez az öregség!!?Ne tudd meg!
    Anci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, megpróbálom elfeledni azt, amit már "megtudtam" az öregségből.... :-) :-)

      Törlés