2022. december 10., szombat

A fehér krokó

Na, az értelmetlen és céltalan  nyavalygásnál kicsit másabb téma...Ennek legalább a végeredménye pozitív...


Rákerestem a neten és látom, "annyira" azért nem ritkaság, mint elsőre gondoltam, van pár darab ebből a csodás teremtményből. Csak azért  írok róla, mert láttam, hogy Ausztráliában egy reptéri  vámellenőrzés során összegömbölyítve és fóliába csavarva feküdt a nyomorult állat egy bőröndben... amit természetesen a vámosok kiszúrtak és ők szabadították meg/ki a gúzsbakötésből a kis krokót...Mert egy fiatalka volt, hisz befért egy nagyobb bőröndbe.

De kérdem, kinek jön az az őrült ötlete, hogy fóliába csavarva-tekerve, mint egy májas hurkát bőröndbe rakja és feladja ....??

Én tényleg nem értem néha az embereket. Persze tudom, lehetne sorolni a nap mint napi millió őrültséget, amit  bomlott agyú emberek elkövetnek - de néha tényleg azt érzem, hogy megáll  a zész...

https://www.erdekesvilag.hu/albino-allatok/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése