2022. december 14., szerda

Tegnapi ebédem, ill. ajánlat ha nincs ötleted

Rövid hír és/vagy ötlet: Lencseleves, túrós zsemle - ez volt a tegnapi ebéd...semmi extra, de igencsak jól sikerült. A levest feltupíroztam kolbászkarikákkal, és kivételesen nem a "sovány túrót", hanem a "normálisat" vettem a zsemlébe... Az a helyzet, hogy mostanában  (bár sosem voltam egy pazarló ember) igencsak megnézem, hogy ebből-abból mit, mennyit és hol vásárolok. És számomra néha különös dolgok derülnek ki. Hogy minek mennyi az ára, az manapság teljesen "hangulat kérdése" - vagy nem tudom mié hiszen, olyan különbségek vannak egyes árucikkek ára közt, hogy az ember csak csóválja a fejét és nem érti (ezt se...) Na, de hagyjuk is ezt a témát... 

A receptet nem írom le, szerintem aki idetéved, mind tudja, hogyan készül...Az én  túróval töltött zsemlém ilyen lett:


Finom volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése