2022. december 12., hétfő

Krumplis

Na, legyen valami vidámabb is ma (mint az előző téma)... 

Felszeletelt, főtt krumpli, sült bacon, reszelt sajt, tejföl és kevéske borsikafű (csombor) pici só, bors kell hozzá.


Sütés előtt/után
          
Nem írok arányokat. A kis jénaiban itt 4 közepes krumpli van, kb. 1/3 poharas tejföl, 10 dk reszelt sajt, és nemtudommennyi sült szalonna (10 dk ?) só, bors. A borsika fontos, valahogy "feldobja" az ízeket... Alul a krumpli, rajta a sült szalonna, azon terpeszkedik a sajtos, borsikás tejföl. Kész.
És  a kedvenc "sós-uborkámat" ettem hozzá. (Ez pont olyan - így télen is - mint nyáron a kovászos.) 
Próbáld ki !!! Csoda finom !

A borsikafűről ezt elolvasásra ajánlom: 



4 megjegyzés:

  1. Finomságot varázsoltál ismét, váljon egészségedre!

    VálaszTörlés
  2. Finom ebédet készítettél magadnak, a bacontől jó ízletes lehetett!
    Ha jól látom a jénaidat, nekem is egy pont ilyen van😊. Már elég rég kaptam, nagyon szeretem, sokat használom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elgondolkodtam a jénai korán...úgy jó harmincasnak tippelem de lehet, hogy csak 25......Szeretem, praktikusan lehet benne kisebb adagokat is készíteni.

      Törlés