2022. december 5., hétfő

Már csak ismétlem önmagam

Olyan vagyok, mint a jó bányaló...
Becsukott szemmel is tudom az utat... Jön a karácsony nekem sütnöm kell:
- "amerikai" süteményt - ami valójában egy zabpelyhes kekszféle,
- grillázsos ostyát (természetesen dupla adagot)
- majd a megmaradt 16 tojás fehérjéből madártejet készítek...
Valahogy nem tudják megunni...

Ha valakit érdekelne, és még nem olvasta, a recepteket itt írtam le:







https://www.mindmegette.hu/madartej-iv.recept/






                                                    

És amíg én a konyhában tüsténkedtem, a szobában cicagombócok készültek:     






4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kínálat, biztos örülnek, akiket megkínálsz majd velük! A cicák is aranyosak, nagyon jó helyre kerültek 😄.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Be kell valljam, a grillázst szinte 100 %-ban a gyerekek "falják fel" - nem tudok annyit készíteni, hogy megunják. Jó, van 4 felnőtt-gyerek, 4 kicsi gyerek, szóval van rá "száj" - de az öregeknek csak épp kevéske kóstolni-való marad.. Na de mi ettünk már ebből egy életen át, élvezzék csak a gyerekek...Képtelenség annyit készíteni a grillázsosból, hogy megmaradjon....

      Törlés
  2. A Te recepted alapján épp tegnap sütöttem zabpelyhes kekszet, most kakaóval és kókuszreszelékkel! A Te neveddel van elmentve a receptjeim között, köszönöm. A madátejet nagyon szeretem, ez a kedvenc édességem, még akkor is, ha azóta nem ettem, hogy az édesanyám meghalt. Amíg élt (és aktív volt) literszám készítette nekem, én nem is próbálkozom a készítésével, mert nem lesz olyan, mint az ővé volt. Zsuzsa (az Őrségből)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó ilyesmit olvasni !!! :-) Ha más nem marad belőlem, akkor nálad megmarad egy receptem, és ha elkészíted, tán majd gondolsz rám... Köszönöm.

      Törlés