2023. március 9., csütörtök

Ki kell bírni

Szeretem, többször olvastam már Kocsis Gábor írásait. Most ezt:

https://hasznaldfel.hu/mit-kezdj-felelemmel-ami-mindig-elkiser/

Hogyan szabaduljak meg a félelmemtől?
"Nem fogsz. Legalábbis az értelmes félelmeidtől biztosan nem.....Van olyan félelem is, ami jogosan van benned, és amit nem tudsz kivédeni.... "

Ha gondod, nehézséged, bánatod van, javaslom tovább olvasni. Bár bevallom, nincs használható, varázs-ötlet a félelem teljes legyőzésére ebben az írásban sem....Tehát egyetlen lehetőség van: ki kell bírni....


...és abban reménykedni, hogy az ajtó egyszer végleg kitárul és nappali fény tölti el a szobát....
(de az is lehet, hogy ilyesmi csak a mesékben van...)

4 megjegyzés:

  1. Végig olvastam de ez az írás szerintem inkább olyan esetben igaz mikor beteg az ember és nem hagyja el magát. Volt részem ebben is mikor én is stroke-t kaptam és valóban akartam meggyógyulni és nem volt bennem félelem. . A jelen esetemben folyamatosan aggódtam férjemért és féltem hogy bekövetkezik ami sajnos be is következett de ezzel sem akkor sem most nem tudok megbirkózni nagyon fáj ott legbelül!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a reménytelenség a fájdalom oka. Amíg "csak" beteg vagy, bízhatsz abban, hogy meggyógyulsz. Ha valaki végleg eltávozott, legfeljebb abban hihetsz, hogy valahol egy másik világban találkozol vele....Ha ugyan van "másik világ"....

      Törlés
  2. Egy olasz közmondás azt mondja: Aki teményben élt, reményben hal meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán igaz a közmondás...aztán majd "kiderül"....és persze, titokban azt is remélem, hogy valóra válik...

      Törlés