2024. május 21., kedd

Egy kis nosztalgia

Egy fiatallal messengereztem és a beszélgetés végén elküldtem neki ezt a dalt. Nem tudom megérti-e, pedig a mondanivalója fontos...Én kedveltem. Hátha más is örül ha ezt a régesrégi dalt meghallja...

Nem kell nézni (nincs is mit) - csak csukd le a szemed és gondolj arra az estére, amikor erre táncoltál valakivel, vagy valahol  kézen-fogva andalogtál a barátoddal és messziről ez a dal hallatszott...




"....Most élsz, most vigyázz, hogy jól csináld,
mert a legapróbb hibád megbosszulja önmagát.
Most élsz, most örülj, hogy szép a nyár,
most örülj, hogy van ki vár, és a két karjába zár...."
 

4 megjegyzés:

  1. Máté Péter egyik nagy kedvencem volt amit mai napig szívesen hallgatok! Köszönöm !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szerettem, és máig szívesen hallgatom - nem kevés nosztalgiával - ezeket a régi számokat....

      Törlés
    2. Bevallom őszintén kicsit még pityeregtem is !

      Törlés
    3. Nem szégyen az ! Vannak, élnek még a lelkedben a régi szép emlékek, fájóan jó rájuk visszagondolni - és nem baj ha ez könnyet csal a szemedbe....

      Törlés