2024. május 7., kedd

Esti hírek

Hogy  három egybefüggő gondtalan és jó napom ne lehessen, az azért álnokság a Sorstól. Mert ugye javult a láb-bajom, kicsit sétáltam, fotóztam, mi több megejtettem egy nagyobb bevásárlást – és akkor este leültem e nyomorúságos és átkozott gép elé és –   amilyen hülye vagyok - szörfölni kezdtem a hírek között..

És mintha az ördög vezérelte volna a kezemet, csupa kétségbeejtő, félelmetes, aggasztó, elszomorító hír került szemem elé…

Itt az amerikai bejelentés, ekkor kezdődik a harmadik világháború  (MagyarNemzet)

Németország rendkívüli háborús bejelentése mindent megváltoztat (Origo)

Brüsszel bejelentette a világháborús felkészülést (Origo)

Kimondta a Pentagon első embere: ha Ukrajna veszít, NATO-orosz háború jön (Portfolio)

Az ukrán háború csak egy orosz főpróba a Nyugat megtámadása előtt? (Privátbankár)

Még másfél perc és itt a vég ? (MagyarNemzet)

Akkor most beveszek egy altatót, amit vészes helyzetekre számítva a szekrény legalsó fiókjában tartalékoltam – mert nem fogok tudni elaludni ezek után…..



4 megjegyzés:

  1. Ha nincs hangzatos cím, nincs kattintás... a médiamunkásoknak pedig semmi nem szent, és semmi nem elég drága. Nem mellesleg pedig egyébként is a félelemben tartás a cél..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pontosan ez a helyzet, gyakran rájövök, hogy a cím "csalós" - nem is igazán arról van szó, amit első olvasásra gondoltam.....

      Törlés
  2. Reménykedjünk hogy minden jóra fordul!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "A remény hal meg utoljára".........Hát igen...a remény-hal....az ritka halfajta......Én valahogy egyre inkább kételkedem a létezésében.

      Törlés