2024. június 3., hétfő

Barátkozás + múltidézés képekkel


Másfél évvel ezelőtti helyzetkép az "előttünk lévő" ház  bontásáról és az új ház ma


Kedves kis utca a Vince utca - szerintem még ma is....közepén folyik (?) a Tettye patak (maradéka)



A két éve épült kis park virágai megnőttek

Az utca burkolása viszont totálkáros....


...ezért aztán elejétől végéig most újra-rakják.....


Ez meg itt egy "cica-kaland-fotósorozat"....

Észrevett és meghallotta a hívásomat.

Megnézte, látható/elérhető helyen van-e a gazda ?

Eldöntötte, hogy mégiscsak megismerkedik velem.

Pár másodpercig vizslatott....

...aztán a lábamra telepedve dorombolni kezdett...

Én pedig arra gondoltam, hogy tán Samu cicám földre leszületett másával találkoztam....

Samuka 2020.09.17.

Pár percig néztünk egymásra - mindketten valamire/kire gondolva ... aztán szép kényelmesen sarkon fordult és elindult hazafelé. Én is....

 

6 megjegyzés:

  1. Gyorsan felhúzták az új házat, hát igen, ha van rá keret, gyorsan megy. Szép ez a lépcsős park, de a kövek úgy látszik nem bírták sokáig, pedig nem néznek ki réginek.
    Csendesnek, hangulatosnak néz ki az utcátok ezzel a kis pataknak, a cica pedig szakasztott mása Samukának, mintha a reinkarnációja lenne... és ahogy néz rád, mintha érezne valamit....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szerettem ott lakni....... a városom (szerintem) legszebb része a Tettye völgy és környéke. A kis parknak érdekes története van - mert afféle szemétlerakónak használták régen, pár éve jött az ötlet, hogy valami szebbet is lehetne csinálni belőle. Nem azt mondom, hogy olyan, mint a Főtér - de pont illik a környezetéhez. Az a cica - hát az meg tényleg nagyon hasonlított Samura. Ki tudja, lehet, hogy van reinkarnáció....

      Törlés
  2. Köszönöm, itt éltem gyerekkoromat, söt mi több 37 évet. Köszönöm❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudok úgy abba az utcába menni/járni, hogy ne juss eszembe és ne jusson eszembe ez az egész fura, mondhatnám hihetetlen történetünk...

      Törlés
    2. Mikor a Vizügyi munkahely is hozzájön, Heindl Feri, Heineman Pisti, a Tekeresi gátörház stb. A sors klönös játéka.

      Törlés
    3. Tudod, már gondolkodtam rajta, hogy két "nagy" sztoriját az életemnek megírom (név nélkül) itt a blogban - mert volt még egy hihetetlen találkozásom rajtad kívül.Lehet meg is teszem egyszer.Olyan ez, mint egy mese - író nem tudott volna különbet kitalálni, mint amit az élet produkált.

      Törlés