2024. június 5., szerda

Vannak időszakok,

  ....amikor egy nap nálam nem 24, hanem 240 óra, s ebből az éjszaka 200.

Épp "szomorkás a hangulatom" mostanában - és akkor a tévéhíradóban tegnap ezt látom/hallom: 


Autópályán gyakorolják majd a fel- és leszállást svájci vadászrepülők

Dugó az autópályán Svájcban, a Gotthard-alagút északi bejárata előtt 2019. április 19-én – képünk illusztráció.

A gyakorlat miatt június 4-étől másfél napra lezárják az A1-es autópálya egyik szakaszát.

Vadászpilóták a Svájc nyugati részén lévő egyik autópályán gyakorolják jövő héten a vészhelyzeti fel- és leszállást – közölte a svájci légierő.

A közlemény szerint nyolc F/A-18 Hornet vadászrepülő vesz részt a június 5-i gyakorlaton. A gyakorlat azért szükséges, mert a légierő összes erőforrása jelenleg a három fő légibázisra – a Payerne-ben, Beiringenben és Emmenben található katonai repülőterekre – összpontosul, ami sebezhetővé teszi a bázisokat a nagy hatótávolságú ellenséges fegyverrendszerekkel szemben – olvasható még a közleményben.

A gyakorlatra készülve június 4-étől másfél napra lezárják az A1-es autópálya Avenches és Payerne közötti szakaszát.

A svájci vadászrepülőgépek utoljára 1991-ben hajtottak végre leszállást autópályán a dél-svájci Ticino kantonban.


Nincs lelkierőm ehhez semmit se hozzáfűzni. Gondoljatok majd rám.

Én szóltam.

Én szóltam.00

4 megjegyzés:

  1. Azt nem értem hogy olyankor mikor nincs jó hangulatod miért híradót nézel, inkább kedvenc zenés videókat néznél !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen igazad van Éva - vagy ha már "akaratlanul" elém kerülnek hírek, tudnám az elolvasásukat abbahagyni a második mondat után. De mindig végigolvasom és a tetejében még gondolkodni is kezdek a dolog várható alakulásáról...Ezért aztán délután felmentem a Mecsekre és készítettem 156 fotót. Majd a következő bejegyzésben láthatod...De sajnos ez sem garantálja, hogy holnapután egy hasonló címen nem kezdek-e el megint aggódni....

      Törlés
  2. Évával értek egyet, nem vezet semmi jóra, ha a negatív híreket figyeled, ráadásul ezek a hírek mindig arról szólnak mi fog bekövetkezni. Évtizedek óta sokkolják az embereket, már akit lehet. Az ember nem élhet mindig úgy, hogy mi lesz majd. Idézet a Bibliából: "Ne aggódjatok tehát a holnap miatt, a holnap majd gondoskodik magáról! A mának elég a maga baja."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, de sokszor érzem este, hogy a "mának elég volt a maga baja"....de azt is tudom (ennyi évtized "gyakorlata" alapján), hgy előbb-utóbb legyőzöm ezeket a fejemben cirkáló gonosz gondolatokat. Igyekszem, tényleg igyekszem...

      Törlés