2024. június 29., szombat

Mi vár ránk?

Nem vagyok képes a témától szabadulni - elnézést, nem muszáj elolvasni aggódó gondolataimat, hiszen egy hete is valami ilyesmit írtam.

https://green.hu/cikkek/hohullamok-egyre-tobb-az-aldozat-mindenfele

Ijesztő cikk, ijesztő adatokkal, és szerintem ugyan nincs leírva, de még ijesztőbb jövő képpel...És nem tudom, mi kellene tennem, és nem tudom, miért félek én ennyire, amikor a fiataloknak jobban kellene félni...Vagy félnek is, de nem mondják ? Vagy csak én nem látom/találom  leírt érzelmeiket, gondolataikat ?  Álmatlan éjszakáimon gondolkodom, hogy mit kellene elhagyni, letenni, miben vagyok én "sáros" - és bizony találok ilyesmit. Gyanítom mindenki így van vele, én talán körülményeim miatt kevésbé, más talán lehetőségei miatt jobban terheli a környezetét. Mi fog megállítani bennünket ? 

Biztos nem volt igazán jó, tökéletes az a világ amibe 80 éve beleszülettem - hiszen épp egymást ölték az emberek - mégis valami miatt azt érzem, a Föld akkor jobban érezte magát, mint most és engem bánt a tehetetlenségem. De nem látok megoldást....

Abba is hagyom a nyafogást....semmire se megyek vele - még csak igazán meg se könnyebbül a lelkem attól, hogy itt leírkálom hetente a félelmemet....

De azért ezt a cikket is érdemes volt elolvasnom: 

https://pszichoforyou.hu/aggodas-5-lepes/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése