2024. július 23., kedd

Csillagos képek

Bevallom, inkább csak önmagamnak, megőrzés céljából teszem be ide ezt a két képet, mert tudom, túl nagy érdeklődés az én kedvenc témám, a csillagászat iránt nincs - de ezeket az infókat, melyeket az alábbi képekről le lehet olvasni, én megörökítésre érdemesnek tartom. Szóval ez nem más, csak néhány "csillagos kép".

Az Orion övének három csillaga és alul, hozzájuk viszonyítva a mi "csodás, hatalmas" Napunk....Mit mondjak, a csodás hatalmas Földünk ebben a méretarányban nem is látható....








Nem tudom, hányszor írtam le, de sosem fogom megunni: kicsiségem tudatában vagyok - és nem győzöm csodálni azt, ami körülöttem van, még akkor is, ha nem mindent látok....

És még valami: holnap, ha éjjel a telihold, vagy a meleg miatt nem tudsz aludni, és felnézel az égre, akkor a Hold közelében az a fényes, az a Szaturnusz...


2 megjegyzés:

  1. Én szeretem a teliholdat, meg csillagokat is. Elálldogálok néha éjszaka az ablaknál. Sose vagyok egyedül, az egyik kis csámpáska négylábú úgy les mellettem, mintha tudná, mit lát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet is szeretni, olyan csodás és én annyira szívesen bámulom főleg így nyaranta, hiszen ilyenkor nem kell nagykabát - mint télen...Az én macskáim éjjel élnek, soha nincsenek itthon, akkor tartanak terepszemlét...(Láttam erről egy érdekes filmet, onnan tudom...) Persze lehet, hogy menet közben ők is figyelik a csillagokat....

      Törlés