2024. július 3., szerda

Kertem szépségei

Bocsánat, ha unalmassá válok - de nyár van és azonnal fényképezési kényszer jön rám, ha bármilyen aprócska kis szépséget - legyen az virág, bogár - látok. 

Mert hát tudom, két nappal ezelőtt is virágképek voltak, meg méhecske, hát sajnálom, mára is ilyenek jutottak. Mert szépek. Mert szeretem őket. Mert decemberben ilyent úgyse fogok tudni fotózni...

A flox tele virággal....

Hát nem gyönyörű?????

...és az egyik virágon egy légy pihen....

Kedvenc tatárvirágom, az első tő magjait 12 éve a szomszédnénitől kaptam. Ő már nem él, de a virág utódai igen és minden alkalommal rá emlékeztetnek.... 

Egy közeli a tatárvirágomról  is


Méhecske a nebáncsvirágon

Látod azt az átkozott zöld büdösbencét ? (A középsőn...) Nem tudom teljesen kiirtani őket....

Nos, mára ennyi....Nem tudom ígérni, hogy nem lesz az idei nyáron még néhány virágos bejegyzésem....

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a virágaid, a rovarok is nagyon jól sikerültek, az ilyen képek soha nem unalmas, akármennyi is van belőlük! A paradicsomodat nagyon sajnálom, hogy mindig megtámadják ezek a "vérszívók"...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod Katalin egyszer látnod kellene ez a kis "birodalmat" - nincs tán 15 m2 se. mégis tele van csodákkal. Igaz, ahhoz, hogy a csodát meglássa az ember, nyitott szemmel (és szívvel) kell járni....

      Törlés
  2. Katalint és önmagamat ismételve, a virágos fotók soha nem unalmasak :) néha kicsit 'irigyellek' is a pici kertedért, a mi jóval nagyobbunkat akárhogy igyekszem (főleg mivel nadrágszíj telek), nem sikerült még ilyen otthonos hangulatossá tenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, valójában sosem "terveztem", hogy milyen legyen, kaptam virágokat, magokat, és mindent elültettem, magot fogtam, eltettem, újra ültettem aztán az évelők száma is szaporodott - tényleg olyan a kertem, mint egy kis virág-dzsungel. Biztos nem tetszene mindenkinek, de én nagyon nagyon szeretem....Bár teljes képet nem tudok készíteni, de itt köröskörül szinte minden zöld. A kerítések vadszőlővel és borostyánnal vannak befuttatva - és köztea sok virág...Szeretem nagyon a kertemet.... Talán ez látszik rajta.....

      Törlés
  3. Mivel irtod a büdösbogarat?Kellene egy jó tipp,mert több,mint 200 tő paradicsomom van és megjelent nálam is.Köszi a tippet mindenkinek,akinek van ötlete! Anci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel nekem mindössze 4 azaz négy tő paradicsomom van - azért nem lehetetlen ezeknek a rohadékoknak az irtása. Minden nap (!) kétszer is alaposan megvizslatom a paradicsombokrokat és leszedem, majd eltaposom a férgeket...Nem használok és nem is tudok büdösbogár elleni (permet)szert... de hogy a te paradicsom-farmodon mit lehetne tenni, nem tudom. Kertésztől kellene talán érdeklődni, tanácsot kérni....

      Törlés