2024. július 9., kedd

Hát itt tartunk ?

Elég rendben lévőnek tartom a szívritmusomat és az agyam működését (koromhoz képest) - de be kell valljam, pár nappal ezelőtt egy hajnalon, amikor boltba indultam és a Zsolnay dombon a pirosnál meg kellett álljak, az alábbi plakát vágott pofon....de a szó szoros értelmében.... és nem akartam hinni a szememnek....Hát itt tartunk ???


Az "én gyerekeim" voltak az elsők, akiknek nem kellett bevonulni - kevés dolognak örültem ennyire életem során, mert nagyonis jól emlékeztem édes testvérem "élményeire" - és szerettem volna, ha a fiaim ettől megmenekülnek. Hát ez sikerült...

És akkor most, tessék, itt vannak negyvenegynehány évesen és esetleg mégsem ússzák meg ezt az őrületet ? Vagy a felnövő - bár most még kicsi - gyerekeikre vár ez ??? El nem tudom mondani, mennyire gyűlölöm a világnak ezt a részét. Pedig mostanában naponta zúdul rám (az én tévécsatornáimból: német adók...) az igen intenzív fegyverkezési láz, a híradók jó része ilyen-olyan helyszíneken folyó háborúkról szól...És én tele vagyok félelemmel. Őszintén mondom, nem tartom megoldásnak, hogy előbb-utóbb meghalok, mert azzal én ugyan "megúszom" a dolgot, ne de akik itt maradnak ???

Nem először érzem/mondom/írom - nem vagyunk méltóak arra, hogy a Földön éljünk. Tényleg le kellene már egy mozdulattal takarítani az "embereket" és  most már lassan abba is belemegyek (habár máig tagadom, hogy nekem ők az "őseim") - hogy kezdjük a majmokkal. Hátha mégis jobb variáció jönne ki belőlük....

.....Miután ezt meg/leírtam, kóboroltma kicsit a neten...És mit ád az ég, meg a véletlen ? (immmádommmm....a véletleneket...) Szóval találtam egy cikket, amit eddig én még nem olvastam. Nos, akkor munkára fel, külön postba bemásolom holnap az egészet. Nehogymá csak én legyek "felvilágosult".....

(Chomsky tízparancsolata ...)


4 megjegyzés:

  1. Sorkatonai szolgálat már más országokban is tervezett, de mikor itt nálunk ezt felvetették határozottan elutasították hogy itt nem lesz ! Erről ennyit !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, mit gondoljak.Ha elolvasod a következő bejegyzést - még jobban összezavarodik az ember. Tényleg sokszor gondolok arra, hogy jobb lenne valami távoli lakatlan szigeten élni....

      Törlés
  2. És az milyen, hogy amikor a tanárok fizetésére nem volt semmi pénz, akkor 750 ezerért kerestek óriásplakátokon új tüzéreket? Meg az, hogy elkezdtük a tankgyártást és puskagolyókat is gyártunk meg fegyvereket? Csupa hazugság, amit itt állítanak. Ez a kenetteljes duma a békemisszióról, ez is egy röhej, pláne úgy, hogy az érintett felek nem egyszerre vannak jelen. Aztán ennek örve alatt július 3-4-e óta miniszterelnökünk elröpködött többszáz milliót állami pénzből, amikor nincs pénz egészségügyre, idősellátásra, rehabilitációra, kerekesszékre, stb. Mi szükség volt a Moszkva, Azerbajdzsán-türk tanács-Kína utakra? A világon semmi, önfényezés, saját nagyságába vetett végtelen bizalom és hit, közben meg Európa értelmes fele rágondolni se bír és nem érti, hogyan választhattuk (na nem én) meg. - th

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ehhez egy gondolat csak - mert lehetne a témáról hosszasan beszélgetni. Én megnéztem a mi városunkban hányan mentek el szavazni. Lesújtó az eredmény...És igen, van ismerősöm, aki felemlegeti a problémákat - de ő se ment szavazni. Erre csak azt tudom mondani, hogy ha még szavazni se képesek elmenni az emberek - akkor ez azt jelenti, hogy EZ JÓ ÍGY nekik. Akiknek meg nem jó, azok egyelőre úgy tűnik, mégis kisebbségben vannak....(vagyunk)

      Törlés