2024. július 29., hétfő

Ezt nem fogom elfelejteni

Bevallom, a legkevésbé sem érdekel a sport, és az olimpia sem. De azért a megnyitó ünnepélyt végignéztem - sajnálkozva a szerencsétlen, bőrig ázott közönségen...
De...
De amit s végére tartogatott a Sors, a rendező, vagy mondjam úgy, hogy a "Nagy rendező a Sors" - hát azt nem fogom elfelejteni.
Nem bonyolódom most bele Celin Dion életébe, betegségébe, egyszerűen csak beteszem ide azt a videót, amivel a 2024-es Olimpiát megnyitotta...
Mert - szerintem - ő nyitotta meg...





erre lehet azt mondani, hogy az élete "kész regény"....


7 megjegyzés:

  1. Köszi hogy ezt közzétetted, elkezdtem nézni a megnyitót de nem tudtam végig nézni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az élet-történtét is érdemes elolvasni.... A dal előadása egyébként tényleg fantasztikus volt.

      Törlés
  2. A sport minket sem nagyon érdekel, és a megnyitóból is csak talán 5 percet néztünk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bevallom, én sem voltam "elragadtatva"...de kíváncsi voltam...Ezért a dalért volt érdemes megnézni....

      Törlés
  3. a megnyitót nem láttam, de Celin Diont régóta kedvelem és követtem az életét. Hihetetlen gyönyörűen énekelt, és a ruhája is csodálatos választás volt, tökéletes.- th

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak azt nem értem, hogy akkor most mi van ? Beteg, vagy nem ? mert valami olyasmit olvastam, hogy visszatérést tervez a színpadra. Egyébként szerintem is jó énekes. De a csúcs az talán mégis a helyszín megválasztása volt....Vajon kinek, hogyan, miért jutott az eszébe ???

      Törlés
    2. Beteg igen, valami ritka betegsége van, az idegei letilthatják a mozgását vagyis előfordulhat, hogy mozdulni se tud. Lehet, hogy találtak valami új módszert vagy génterápiát, ami legalább egy időre stabilizálja az állapotát.
      A megnyitó tervezéséről semmit nem tudok- Helga

      Törlés