2024. július 20., szombat

Végre ! Végre !

Ma hajnalban csendes eső-ajándékot kaptunk. Arra ébredtem, hogy a világ körülöttem hálásan sóhajtozik, és boldogan szívja magába a mégoly kevés kis esőt is. Nem emlékszem, éreztem-e valaha is kényszert, hogy esőcseppeket fotózzak, de ma ezt tettem. Esküszöm, boldog voltam...még akkor is, ha tudom, hogy holnap megint 35 fok lesz... Ha nem is sokat, de valami ici-pici ajándékot kapott a természet - és hát ráadásul örülhetünk, hogy nem jégverés formájában, miképp tette azt sok más helyen...,

Szóval a kertemben ilyenek a boldog virágok eső után:

Szegény Flox. Nagyon megszenvedte a meleget...

Semmi extra. Csak pár esőcsepp....




Háááát, nem igazán látszik  az eső nyoma, de nincsenek jobb képeim..Egyébként sem a kép a fontos, hanem  a tény....

Béla béka tavacskája....

12 megjegyzés:

  1. Hála Istennek, elég szépen esett, egész délelőtt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó lenne egy egész hét ilyen csendes esővel.Segítene a szenvedő természeten...

      Törlés
  2. Nálunk is lehűlt mára, megérkezett a várva várt csendes eső is, hála Istennek, nemrég is esett még. Ennek most mindenki és minden örül, talán csak a vízparti nyaralók nem, de holnapra minden folytatódik tovább, legalábbis az előrejelzések szerint.
    A szép fotóidon felbuzdulva én is készítettem vizes képeket....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan mondom, reggel az volt az érzésem, hogy ezek virágok "boldogok" - pedig ők nem nagyon panaszkodhatnak, hiszen naponta kétszer locsoltam őket....Nagyon sokat gondolok az erdőben/réten szenvedő növényekre, állatokra - de nem tudok mindenkin segíteni....

      Törlés
    2. Így igaz, de senki ne gondolja, hogy, h ettől az egy esőtől minden oké. A források, patakok a végletekig kiszáradva, legalábbis Baranyában, és persze másutt is sok helyen.

      Törlés
    3. Sajnos ez a helyzet - de attól függetlenül ez a mai eső nagyon jól jött...

      Törlés
  3. De jó! Itt pár napja volt egy kisebb zápor, most úgy néz ki sajnos kimaradunk belőle..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt túl nagy ez a "felhőcsomó" szerintem itt a közelünkben le is esett belőle minden. De nagyon kellett már....

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Pedig környékeden az erdők mennyire várhatták...Ijesztő, kétségbeejtő ez a helyzet és nem akarok rágondolni, hogy ez így marad(hat).....

      Törlés
  5. Tegnap délutánra hozzánk is megérkezett egy kis eső kellett már nagyon. Ma is jöhetne😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos nézed te is az előrejelzést - nagyon kicsi az esély, hogy a következő hetekben "gyakori" esők legyenek....Sajnos....

      Törlés