2024. július 31., szerda

Egy videó, egy zene


Ma kérem beteszek ide egy videót...Elgondolkodtató - legalábbis számomra az volt, némi keserű/vagy/és szomorú szájízt hagyva....Nem nagyon akarnék hozzáfűzni semmit. Öreg vagyok. Ráadásul évtizedek óta egyedül....Naponta érzem és néha bizony nehéz elfogadnom az idő múlását. 
De amit és amennyit kaptam, amikor "leszülettem",  azt és úgy kell elfogadnom. Nincs választási lehetőségem.

(Az egy teljesen más kérdés, hogy a videó végén pár akkord elhangzik egy számomra sokat jelentő dalból - ezért beillesztem ide a dalt is teljes egészében, csak hogy  jól kisírhassam magam....)

 



 

2 megjegyzés:

  1. Kezet foghatunk sajnos, de én már sírni sem tudok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ember azt hinné egy lakodalom az csupa vigadalom...pedig nem....

      Törlés