2009. október 10., szombat

Elgondolkodásra érdemes...

Láttam ma egy riportot, ami gomb-fóbiásokról (!nem viccelek!) szólt. Nem hogy hozzáérni, jóformán ránézni se tudtak/nak a gombokra. A gyöngyház, négy lyukú állítólag a legundorítóbb. Aminek alul van a felvarró-kampója (hogy a csudába hívják ezt ? – nem is tudom) – az elviselhetőbb, azt egy ujjal képesek megérinteni, de ez a max.

Hát ilyent még nem láttam/hallottam – de ennek kapcsán elgondolkodtam, milyen rettentő lehet, ha valakinek kényszerképzete van. Láttam már máskor is filmeket hasonló problémával küzdőkről, sőt egyszer-egyszer még a film azt is végigkövette, hogy egy pszichoterepeuta miképp segíti ki őket ebből a rémes helyzetből. A mostani (gombos) sztori végkifejletéről csak annyiban volt szó, hogy kb. 2 hónap kemény munka és 2200 Eu. szükséges hozzá.
Ma este megint lesz valami, amiért külön köszönetet fogok mondani. Ha jól belegondolok, gyakran találok valami ilyesmit elalvás előtt. A „végére” ki fog derülni, hogy egy maximálisan szerencsés és boldog ember voltam – csak nem vettem észre…..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése