2020. szeptember 14., hétfő

Kedvencem



Meglehet vannak Magyarországon, akik még a nevét sem ismerik. Nekem a legkedvesebb sláger-énekesem. Nagyon szeretem a zenéjét, évek óta nézem a show-műsorait. Ő még a "régi-módi" zenét játssza/énekli - és (talán épp ezért)  rengeteg rajongója van.
(Csak zárójelben: Több mint 90 millió eladott lemezzel Kaiser műfajának egyik legsikeresebb művésze. )

Jutott eszembe, hogy talán a Maite Kelly-vel énekelt duettje mégiscsak ismert itthon is..."Warum hast du nicht nein gesagt"   szövegét a híres két ABBA tag  Benny Andersson és Björn Ulvaeus írta. 2014-ben az adventi fesztivál show során Ulvaeus élőben követte és kommentálta az előadást a FaceTime- on keresztül.






Kis utószó: nem tudok rájönni, hogy egyes zeneszámainál  "A video le van tiltva az országban" felirat szerepel és természetesen nem látható/hallható. Tudja valaki, hogy ki, miért tilt le egy slágert ? Az énekes, vagy a magyarok, vagy a youtube ?




4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Mivel én csak német tvadókat nézek, jobban ismerem a német előadókat, mint a magyarokat. És ha egyáltalán vannak kedvenceim, akkor csak belőlük tudok választani. No, a Kaiser is, de a Kelly Family is ilyenek.

      Törlés
  2. A Kelly Family nekem is kedvencem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egész élet-történetük és a zenéjük - szerintem - valami mesébe illően csodálatos. Olvastad/láttad, amit összegyűjtöttem róluk ?
      https://aranyosfodorka.blogspot.com/2017/11/a-kelly-family.html?m=0

      Törlés