2020. szeptember 30., szerda

Malomvölgy 1-es (kökényi) tó

Barátnőm ötlete volt, de örülök, hogy elmentem...A  malomvölgyi (kökényi) tónál jártam - ahol eddig még soha. (Kissé szégyellem is.) Pompás időnk volt, természetesen a fényképező kattogott. Esemény semmi nem történt, viszont nagyon  kellemes sétát tettünk, szép környezetben.









                                               Tükröződés...


                                    Díszek nélküli "karácsonyfa"


                             A gombák engem mindig elvarázsolnak.


                     Két vitorlázó látható az égen, ha alaposan nézed...

Mindenkinek tudom ajánlani ezt a helyet (már aki autóval rendelkezik, mert nem tudom, busszal miképp lehet ide kijutni)... 

Közben megtaláltam egy régi anyagot, tehát a másik tónál már jártam...

https://aranyosfodorka.blogspot.com/2009/11/elmaradasom-potlasa-3-vasarnap-delutan.html?m=0



8 megjegyzés:

  1. Szépek a képek. Van távolsági busz, ami Kökény településre megy, ennek van megállója Péterpusztán, ahonnan az északi tó érhető el könnyen, és megáll a Malomvölgy déli bejárati útnál is, az autósparkoló közelében. Munkanapokon 14, szabadnapokon 10, munkaszüneti napokon 9 járatpár indul, így a közlekedés jónak mondható. Ezen felül helyijárattal is elérhető a déli tó, igaz akkor a Malomvölgyi lakóteleptől plusz 1 km-es sétára lehet számítani (ami kb. 15 perc gyalog.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon tetszett - el is gondolkodtam, vajon miért nem jártam én eddig errefelé ? - de nem tudok rá válaszolni....Ugyanis autóval meg aztán végképp nincs messze.

      Törlés
  2. El kell menni a kökényi fordulóig távolsági busszal, és onnan lesétálni. Vagy a Malomvölgyi fordulóig helyi busszal, és onnan már csak 2 km. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elkezdtem kutatni a régi bloganyagaim között, mert mégiscsak rémlett nekem valami és tényleg, az 1-es tónál már jártam:
      https://aranyosfodorka.blogspot.com/2009/11/elmaradasom-potlasa-3-vasarnap-delutan.html?m=0
      Igaz, 11 évvel ezelőtt volt....

      Törlés
  3. Igen, a kökényi buszfordulótól érhető el legközelebb a tó, onnan csak 400 m.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy egyszer majd a buszos megközelítést is kipróbálom - de egyelőre szívesebben megyek autóval.

      Törlés
  4. Jaj, nekem nagy kedvencem ez a hely,relatíve sokszor megyünk, minden évszakban. Örülök, hogy felfedezted : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy gondolom, én se utoljára voltam itt. Szerencsénk volt, az időjárás is kedvezett...De szerintem télen is szép lehet.

      Törlés