2021. augusztus 31., kedd

A kis porszívó meséje... ...nem Andersen írta


Ez év márciusában - nagy örömmel - vásároltam, mert a régivel nehezebb volt a takarítás - gondoltam ezzel a kis aranyossal könnyebb lesz - ugyanis a macskákra tekintettel elég gyakran porszívózom.

Ilyesféle  filter van benne: 

A gyakori használat miatt úgy láttam, lassan cserélni kellene a filtert és legyen legalább itthon tartalék - elmentem hát a boltba, és kértem egyet. Hosszas keresgélés után a porzsákokat áruló szakbolt közölte, hogy ehhez nincs filter....Majdnem elájultam. Vittem vissza a Praktikerbe - ahol vettem - ott aztán közölték, hogy hát ehhez tényleg nincs, de ne aggódjak ez az egyetlen filter évekig elég lesz. Vissza nem veszik, ez a változat - mint hiba - nincs benne a jótállási listában.
Mit lehet ilyenkor csinálni ??? Azon kívül, hogy megüti az embert a guta... Komolyan mondom, már nem merek semmit se vásárolni, mert előbb-utóbb kiderül, hogy már megint át vagyok verve...már megint én jártam rosszul....

Tényleg minden napra jut valami, ami miatt azt érzem, elegem van... El kell(ene) innen menekülni.... Kár, hogy nem tudok a Földön biztonságos, nyugalmas, jó helyet...Így hát marad az ég.

Ja, ez még kimaradt: Made in China.....

Eszetekbe ne jusson ilyent venni, és nézzétek meg jól a jótállási papírt, habár annak áttanulmányozásához több nap kell és még ha végigolvastad, akkor se biztos, hogy észreveszed a mocskos kis csalásokat.

16 megjegyzés:

  1. Azért érdemes egy porszívó szervízben érdeklődni, mert azt gond5, ez mégis egy szabványos darab. Biztos használnak ilyet más , ismertebb márkákban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A porzsák szakboltba mentem. Percekig keresgéltek a számítógépes nyilvántartásban - s mondták, ehhez nincs filter. Ez után vittem vissza a Praktikerbe - ott is azt mondták, sajnos ehhez nincs filter. Nem igazán tudom, hová kellene még vinnem, hol próbálkozzam ?

      Törlés
  2. Az én tapasztalatom az, hogy a vásárlás elött az áruval kapcsolatos teszteket tapasztalatokat kell keresni az interneten. Megbizható kereskedötöl vásárolni, túl kedvezönek tünö áraknál fokozott elövigyázat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van - de hát egy őrület, hogy így, állandó gyanakvások közepette kell élni....

      Törlés
  3. Nem lehetne kint az udvaron kirázni vagy kimosni? Persze csak akkor, amikor már nincs vesztenivaló az ügyön. Mi már csináltunk hasonlót és bejött. th

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kimosni sajnos nem lehet, mert valami papír-féle anyagból van, ezt megkérdeztem a Praktikerben. Amúgy meg minden kiürítésnél eddig is egy kisebb kefével átsöprögettem, de hát attól teljesen nem fog kitisztulni. Ha ez a filter tönkremegy, dobhatom a szemétbe. Bár még egy helyen, a kisgépjavítóknál fogok érdeklődni, nincs-e valahol elfekvőben ilyen maradék, de erre semmi esélyt nem látok.

      Törlés
  4. Borzasztó, hogy mindennél ez van, én is ezt tapasztalom egyre gyakrabban!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyobb dolog vásárlásától már elve félek (épp most tervezek egy másikat is) - ott vernek át mindenkit, ahol tudnak, ráadásul én még a könnyen átverhető "öregnéni" kategória is vagyok. Szomorú, de tény.

      Törlés
  5. Nem vigaszként mondom de nekem az elmúlt évben a gyerekek hoztak egy porszívót amiből azóta is kézzel szedem ki a szemetet ha úgy érzem hogy már telítődik bár ez rongyzsák:-)) Hiába azt mondják fejlődünk csak mi nem bírjuk úgy látszik az iramot:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt sajnálom, hogy az "öreg" porszívómat a Pécs Megyeri úti javító cég valósággal ellopta tőlem. Nem működött, bevittem, mondták, nem javítható. Gondoltam, maradjon ott nekik alkatrésznek...hazajöve mondja a sógorom, hogy elhozhattam volna neki, talán ő mégiscsak meg tudta volna javítani. Visszamentem még aznap du. a javító céghez és azt mondták, egy emberük elvitte a szeméttelepre. Nem voltam rest utána jártam. Senki aznap oda porszívót nem vitt. Tehát átvertek, megcsinálták az én jó, öreg kis porszívómat maguknak és nem adták vissza...
      Amit vettem helyette (nagyobb mint ez itt a képen) az dögnehéz, nem szeretem. A kicsivel meg így jártam....
      Én azt utálom ebben a mai világban, hogy mindenhol és mindenki át akar verni és ha csak picit is figyelmetlen vagy, azonnal ráfázol...

      Törlés
  6. Kínából sem lehet rendelni? Wish, Ali-express? Üdv, Berni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kérdés... ez még nem jutott eszembe. Esetleg megkérem/kérdezem a gyerekeket, az efféle "rendelések"-ben én nem vagyok profi. Sőt... semmi se vagyok, nem tudom, mit, hol, hogyan kell(ene)....

      Törlés
  7. Nem régen vásároltam én is porszívót. Textil porzsákosat szerettem volna, mert azt -kifordítva- egyszerűbb/olcsóbb kitakarítani, mint mindig új porzsákot venni. Ez nem sikerült. Az eladó azt mondta, hogy a gépben, az eredeti, az "mikroszálas" (vagy valami ilyesmi), de a tartalék, s amit pótlólag tudok vásárolni, az sima, mezei porzsák. Sajnálkozásomat látva azt az ötletet adta, hogy benzinkutaknál ingyen használhatom azt a porszívót, kitakaríthatom vele a porzsákokat. .. Most már csak egy autóst kell találnom ehhez a csalárdsághoz...
    Lehet, hogy ezt a filtert is alaposan megtisztítja...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda ötlet !!! Nekem van egy nagy porszívóm is, - hát tényleg meg fogom próbálni annak a csövével szép óvatosan kiporszívózni ennek a kicsinek a filterét....Hát bizony nekem ez sem jutott eszembe...

      Törlés
  8. https://www.wish.com/product/60619c688dbb9ec06c2acd54?hide_login_modal=true&source=search&position=5&share=mobileweb

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az ajánlatodat - de sajnos EZ a filter sem jó bele....

      Törlés