2021. augusztus 17., kedd

Ki kit szeret(het)

Ezt mindenkinek el kellene olvasni:

https://nlc.hu/szabadido/20210815/csanyi-vilmos-hagyni-kell-hogy-mindenki-azt-szeressen-akit-akar

Képtelen voltam és vagyok megérteni, hogy emberekben a gyűlölet/megvetés miért alakul ki a másik ellen csak azért mert a szexuális beállítottsága más. 

Mindig arra gondolok, hogy ez a dolog is Ádám-Évánál romlott el, tehát gyakorlatilag mégiscsak a teremtéssel van a baj. Nem, nem azért, mert az Isten nem teremtett Ádám mellé még egy Férfit, vagy Éva mellé + egy Nőt.... Hanem azért, mert az ember agyát ilyennek hagyta, s nem formálta rugalmasabbá. 

Én nem tudom ki és mi volt ennek az egész "ügy"-nek az elindítója. Gyanítom a vallás(ok). De akkor hol van az a fenenagy "testvéri" szeretet, amelyet egyébként minden vallás fontosnak tart ? Szeresd felebarátodat, mint önmagadat" - nem ez áll Márk evangéliumában is ?  Akkor itt most ezzel a dologgal, hogy ki kit szeret, mi a probléma ? 

Igen, nekem is van (ó de gyűlölöm ezt a szót !) "meleg" barátom. Egyébként ez NEM téma közöttünk. Úgy élünk, mintha ez a világon a legtermészetesebb lenne. Ő ilyen, én olyan, ő férfi, én nő, az eső egyszer esik, máskor eláll. Kit zavar ??? És becsülöm, kedvelem és semmi bajom vele. Sokkal inkább megvetem a templomokban térden csúszkáló álszent ábrázattal az oltárra tekintő, közben mocskos gondolatokkal foglalkozókat. És igen, ilyen ismerősöm is van.

Szóval kedves "testvéreim" - az én véleményem: mindenki éljen és szeressen úgy, ahogy jó neki. Ezer más baj van a világban, amivel foglalkozni kellene, de ez egy olyan "jó kis téma" - ami garantáltan eltereli a figyelmet a valódi problémákról....

Gondolkodjatok el ezen és olvassátok el a Csányi cikket !....


4 megjegyzés:

  1. Véleményeddel egyetértek ! Ez a téma valóban magánügy és nem ítélendő el!

    VálaszTörlés
  2. Igazad van!

    "élj, és hagyj élni!"

    Ezt miért nem lehet elfogadni?! Nem értem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát épp ez az...Én se értem - de olyan jó téma ez, eltereli a valódi bajokról a figyelmet.....

      Törlés