2021. augusztus 26., csütörtök

Hosszú cikk...

...de érdemes elolvasni.

https://telex.hu/koronavirus/2021/07/08/gyerek-pszichologus-fiatalok-koronavirus

Vajon végiggondolta mindenki - részletesen - hogy min mentünk át az elmúlt bő egy évben ?
Vagy nem is min mentünk át .... mi ment át rajtunk....? Mindenki érzékeli magán és a környezetén, hogy "Nem az vagyok, ki voltam egykor" ?
Annyira szeretném, ha múlt időt használhatnék, de sajnos tartok attól, nem vagyunk még ennek az őrületnek a végén.
Mondanám/írnám tovább is a negatív gondolataimat - de inkább nem. Ne legyen igazam !
Jó lenne, ha novemberben együtt nevethetnénk a félelmeimen....



(Más - csak megjegyzésként:
Én olyan bizonytalan vagyok, kell nekem még a harmadik ? Valahogy "ódzkodom" tőle és annyira, de annyira elegem van mindenből...
Még jó, hogy kissé "meglódult" az élet körülöttem, vannak, lettek feladataim, nem is kevés és ez valamelyest el tudja terelni az agyamat az értelmetlen dolgokon való töprengéstől.)

És hogy valami szép is jusson ide, egy kép a kertemből:




8 megjegyzés:

  1. Mindenki azt kérdi, mikor lesz ennek vége. Miért beszélünk végéröl, honnan vesszük hogy vége lesz? Minden pandemia egyszer végetért ha visszapillantunk.
    A virus Lambda változate már feltünt Perubsn és különös figyelemme kisérik. Mindenkor számithatunk új változatra mely gyengébb vagy erösebb is lehet mondják szakértünk. Jósolni nem tud a mai tudomány ismeretében egy tudós sem. Oltások egymást követik, frissitö, emlékeztetö és még nem tudni milyen neveken jönnek majd. Ez elég valószinünek látszik amit komoly szakértök is emlegetnek.
    Igy hát a multidöben beszélni a járványról gondolom még várat magára.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos én is valahogy így gondolom. Én egész eddig pl. influenza ellen se oltattam magam, semmiféle védőoltást nem kértem. Most bevállaltam két Astrát...Tudja a csoda, miért ? Engem most - valószínű jobban megijesztettek. Amúgy én azért valamiféle tömeg-megfélemlítést, kordában-tartást vagy annak lehetőségét is érzem az egész mögött. És nem hiszek a közreadott statisztikáknak, hiszen - mint minden - az is manipulálható.

      Törlés
    2. Ezeket sajnos én is így gondolom. A sok jó szándék mellett (mögött?) egyre inkább látok sokminden mást is.
      A saját tapasztalataim nem igazolják a pánikra való okot - nem oltatok.

      Törlés
    3. Az az érzésem, hogy mostanra már elég sokan gondolkodunk hasonlóan....

      Törlés
  2. Nagyon szép a virágod, még egy cicás fotót tehettél volna ide a többi témához inkább nem mondok semmit:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igenis ! Hamarosan lesznek új cicafotók ! És igazad van, jobb őket nézegetni....

      Törlés
  3. Ó!Anyám kertjére emlékeztet a Phlox.Imádták a szenderek.Gyerekként azt hittem,hogy kolibrik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Amikor először láttam - én se tudtam, hogy micsoda az a kis csoda...De változatlanul estefelé jönnek ide, valamiért kedvelik ezt a virágot. Én is szeretem.

      Törlés