2023. június 29., csütörtök

Öt virág a kertből meg még valami

 Most ezek pompáznak az udvaromban: 






Az alábbi kép pedig egy próbálkozás eredménye. Tudom, hogy vacak, de én mégiscsak örültem neki. Ugyanis lelkes rajongója vagyok a FB-n a makro csoportnak, ahol olyan képeket látok, hogy tényleg tátva marad a szám. Az íróasztalomon megjelent egy 3 mm-es kis szárnyas izé  és a játék kedvéért az épp kezemben lévő fényképezőgéppel rákattintottam. És kérem ez lett belőle. Nem állítgattam a gépet, csak lőttem egyet és tessék, még  szőrök is látszanak a lábán....
Mondom, a kis izé nem volt 3 mm...
Hogy mik történnek velem...Megáll az eszem....
(Csak úgy zárójelben: az évekkel ezelőtt sokat fotózott, mára sajnos a kertemből teljesen eltűnt pókok, ennél a kis vacaknál sokkal nagyobbak voltak !)





4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a virágaid, jó érzés lehet nap mint nap végigsétálni mellettük, gondozni ápolni őket.
    A kis szárnyas is nagyon jól sikerült, meg lehetsz elégedve vele 🐜 😊.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon pici ez az udvar, de igyekszem, hogy mindig legyen benne valami "virágos virág". Jó ezek között lenni....A kis bogár képének meg külön örültem....

      Törlés
  2. Láttam találtál ismét rossz híreket is de én most inkább ezt nézem mert nagyon szépek a virágaid és az a török szegfűféle biztos nagyon illatos. Látod milyen ügyes vagy jól sikerült a bogár képed is !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oly pici a kertem, hogy csak udvar, de tele van virágokkal, és annyira, de annyira szeretem...És azt is értékelem, ha valami különlegeset tudok a fényképezőmmel elkapni. Nem kell sok nekem a boldogsághoz....

      Törlés