2023. június 25., vasárnap

Éjszakai fények


Elnézegettem egy ideig ezt a valójában csodás, ám mégis elgondolkodtató képet. Sokféle következtetést vontam le belőle, de valójában egyik gondolatom se pozitív....Ezért aztán le se írom....Beteszem abba a dobozba, ahol amúgy is van már pár kérdőjeles mondat - amire sosem fogok választ kapni. Eggyel több, vagy kevesebb, már nem nagyon számít.
És  - nem tudnám megmondani az okát, de - valamiképp az alábbi vers jutott eszembe:


Radnóti Miklós: Éjszaka

Alszik a szív és alszik a szívben az aggodalom,
alszik a pókháló közelében a légy a falon;
csönd van a házban, az éber egér se kapargál,
alszik a kert, a faág, a fatörzsben a harkály,
kasban a méh, rózsában a rózsabogár,
alszik a pergő búzaszemekben a nyár,
alszik a holdban a láng, hideg érem az égen;
fölkel az ősz és lopni lopakszik az éjben.


2 megjegyzés:

  1. A kép valóban nagyon szép, a miértek pedig jó ha ott vannak abban a dobozban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem írtam, de gondoltam rá: azért egy pár napot szívesen eltöltenék fent az ISS-en, de egy éjszakai nagyobb repülést is felvállalnék. Csodálatos lehet madártávlatból látni a világot. Ámbár volt benne részem, repültem is, de sajnos csak néhány alkalommal, és csak repülővel, de nem annyiszor, ahányszor biztos szívesen mentem volna...

      Törlés