2023. június 13., kedd

Dogger föld

Én életemben ezt a szót/helyet, történetet még soha nem hallottam. Tátott szájjal néztem végig a filmet a tévében és azonnal rákerestem a neten. Hátha van még valaki, aki hozzám hasonlóan tudatlan és kíváncsi. Elolvasásra ajánlom érdeklődőknek az alábbit: 

https://hu.wikipedia.org/wiki/Dogger-f%C3%B6ld


Az alábbi videó sajnos nem magyar nyelvű, de ha esetleg érdekel így is valakit, érdemes megnézni:




Csak egy halk megjegyzés a végére: annyira szeretem az ilyesféle témákat és emiatt annyira értékelem a tévét és a netet - hiszen nélkülük soha nem hallottam/láttam/olvastam  volna ezt, nem tudnék az egyiptomi legújabb sírfeltárások eredményéről,  nem láthatnám, miképp beszélnek a fák egymással...és sorolhatnám. 
Szóval van jó is ebben a "modern" világban....



2 megjegyzés:

  1. Köszönjük hogy mindezeket a csodákat megosztod velünk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, milyen érdekes a téma ? Én napokig gondolkodtam erről, s arról, hogy mi minden van/lehet még, amiről nem tudok - pedig legalább ennyire érdekelne...

      Törlés