2023. június 15., csütörtök

Chat GPT

Ma reggel ez volt a téma a tévében. Németül. Mondjuk magyarul se értettem volna a javát, de németül meg még kevésbé. Rákerestem hát a neten:
https://hu.wikipedia.org/wiki/ChatGPT
Nos, nem kell elolvasni...én megpróbáltam, de a felénél abbahagytam.
Nem érdekel.
Nem érint.
Nem akarom se megtanulni, se használni.
És remélem megúszom az életemet enélkül az izé nélkül.

Csak azt nem tudom eldönteni, irigyeljem, vagy sajnáljam a következő nemzedéket ?
De végül ez sem fontos.
Semmi sem az....
Bár talán a cikk vége felé mégis érdemes figyelni:

" A Future of Life Institute 2023. március 29-én közzétett nyílt levelében "az emberiséget fenyegető súlyos veszélyre" hivatkozva híres vállalkozók és akadémikusok arra figyelmeztettek, hogy a mesterséges intelligencia (MI) rendszerek "mélységes kockázatot jelentenek a társadalomra és az emberiségre nézve". Felszólították a mesterséges intelligenciával foglalkozó vállalatokat, hogy azonnal állítsák le a nagy teljesítményű mesterséges intelligencia rendszerekkel kapcsolatos kísérleteket, és sürgették a fejlesztőket, hogy legalább fél évre hagyjanak fel az egyre fejlettebb termékek bevezetésének "kontrollálatlan versenyével", amíg egyértelműbben ki nem derül, hogy a fejlett mesterséges intelligencia milyen kockázatokat jelent az emberiségre nézve....."

És a legfrissebb, miután fenti sorokat beírtam, és visszamentem a keresőbe, ezt találtam: 

https://hvg.hu/tudomany/20230608_openai_chatgpt_hivatalos_ingyenes_mobilalkalmazas_iphone_ipad_ios_app_store_elerhetoseg_magyarorszagi_megjelenes_mesterseges_intelligencia_chatbot_app

Na kérem...mi minden sz..ba belemászunk. Gyorsan... Csak a jó dolgokat felejtjük el alkalmazni hétköznapjainkban....


Nos, ha valakinek inkább ez kell...legyen vele boldog....



4 megjegyzés:

  1. Naiv dolog azt gondolni, hogy nem érint... Az életed számos részén jelen van már, ügyfélszolgálatok, egyéb...

    VálaszTörlés