2023. július 20., csütörtök

Az ezüsthal nem hal


Komolyan mondom, lesötétített szobám csendjében kóborolva a neten olyan dolgokat találok, hogy csak ámulok és bámulok. Előrebocsátom, amiről itt alább szó lesz - lehet, hogy él Magyarországon is (biztos) - de hogy én még nem láttam, az egészen biztos... Döbbenet, hogy 78 éve élek és még mindig jönnek  szembe velem meglepő dolgok, lények, tények,  hírek. Nos, ez is egy ilyen volt ma reggel...

Ezt az alábbi  mondatot kétszer is elolvastam, olyannyira hihetetlennek tűnt - pedig hát nincs okom-jogom kételkedni benne... :                            Hasonló testfelépítésű rokonai már a dinoszauruszok megjelenése előtt is éltek a Földön. (Több mint 360 millió évvel ezelőtt, a devon időszakban jöttek létre, a szárazföldek első állati meghódítói között lehettek) 

Hol vagyok én akkor ezekhez képest????
https://hu.wikipedia.org/wiki/Ez%C3%BCst%C3%B6s_pikkelyke
http://kazinczyferencmuzeum.hu/2021/01/04/ezustermes-rovar-ezustos-osrovar/

U.i. Éjjel felkeltem, kimentem a fürdőszobába, villanyt gyújtottam, hátha.....de senki sem volt a fürdőkádamban...
Szerencsére....mert nem szeretnék ilyen lakótársat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése