2023. szeptember 29., péntek

Szeptemberi képek a kertemből

Nem tudom hány felvételt készítettem erről a törpe őszirózsáról meg a méhecskékről, de mutatok párat:




Ez a jelentéktelen kis virág a kettes számú kedvencem a "rendes" őszirózsa után.

Itt pedig Zizike lustálkodik:


Ez itt alább nem tudom mi. Valamiféle darázsra tippelek, de nem látom a csíkos potrohát, tehát lehet, hogy mégsem az. 


Ez pedig  Phlox, vagy bundás lángvirág, ragyogó szeptemberi napsütésben:


A kertem oly kicsi, jó ha van 30 m2 - mégis annyi örömöt ad........

8 megjegyzés:

  1. Szuper kép mindegyik! Nagyon szép az őszirózsád és a másik virágod is! Gratulálok, csodás felvételeket készítettél, virágtól, állatról egyaránt 😊.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "rendes" őszirózsa idén valahogy nem sikerült - nem is dicsekszem vele...de ez az igénytelen kisvirágú, évek óta ugyanazon a helyen és hihetetlenül sok virágot produkálva él.Tényleg szeretem. A bogarat - bár kerestem - de nem tudom kinyomozni....

      Törlés
  2. Nagyon szép kis kerted van öröm lehet a látványa de gondolom az illata is kellemes. Zizike aranyos régen láttuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, az őszirózsának, a nagyobbnak sincs illata - de cserébe gyönyörűek - legalábbis szerintem, mert nagyon szeretem őket. A cicák meg sokat kóborolnak kevesebb fotó készül róluk mostanában...

      Törlés
  3. Szerintem egyáltalán nem jelentéktelen virág. Egy csoda természettöl, vagy mondhatnánk a tervezötöl. A szinek meg választása. Tudta a tervezö hogy mi fog az embernek tetszeni, amikor a szineket tervezte? A lila egy szinnel sincs harmoniában mint a sárgával. Ezt a mai szin elemzök is hangsúlyozzák, eppúgy mint a divattervezök. Hát nem egy kis csoda ami ott virágzik néked, és késztet felfedezni további kis csodákat. Egy kisvilág a közvetlen közelben a magunk világa mily öröm és boldogság.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól látod/érzed. Sokszor egy ilyen kis virág több örömöt tud adni, mint bármilyen egyéb "ajándék" .

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm ezt az 5 szót. Sokat segítettél nekem most... Lásd, máris "megembereltem magam" és megírtam a következő bejegyzést. Kicsit a kedvedért is....

      Törlés