2023. szeptember 17., vasárnap

Hagymás ajánlat

Ezt az ajánlatot kaptam ma levélben:

http://gyemantkonyha.blogspot.com/2010/04/villamgyors-vacsora-rantott-lilahagyma.html

Villámgyors vacsora: Rántott lila-hagyma


"Megint egy olyan étel ami olyan pofon egyszerű, hogy lehet ki sem kéne tennem... de én eddig nem ettem ilyet, gondoltam hátha másnak is adhatok ötletet.
A lényege az, hogy szemben a hagyományos rántott hagyma karikával itt nagyobb darabokban ,negyedekben van a hagyma. Azért kell a lila mert annak sokkal lágyabb az íze, a vörös hagyma nem tudom működik e ilyen nagy darabokban hagyva.
A hagyma roppanósra sül, ha valaki jobban megpuhulva szereti az vágja kisebb darabokra.
Nem írok hozzávalókat, sem elkészítést.... csak annyit, hogy a szokásos módon, dupla panírban süssük ki és ne legyen nagyon nagyon forró az olaj, mert kis idő kell a hagymának azért, hogy puhuljon. :)
Szerintem isteni! Rizzsel, esetleg sült krumplival, kis tartár mártással..... :-)


Kipróbáltam:Nagyon finom, csak ajánlani tudom !!!!

4 megjegyzés: