2023. november 21., kedd

Zsákhordó lepkék

Hallottál már róluk ?

Mert bevallom én még nem...Annyira imádom, amikor efféle felfedezést tudok tenni,  mintha a sötétedő agyamban egy pici kis gyertyácska örömtelien felvillanna, és azt mondaná: nahát, nézd, még ezt SE ismerted - van még mit tanulni, öregen is....

https://szinesvilag.com/rejtelyes-termeszeti-kepzodmenyek-1029?fbclid=IwAR0RArl6dEhuz-4HG8Qxp3ETcDzjkpY_fZwR2g7-aZoSahKAKtcYMTGV2aw 

https://mek.oszk.hu/03400/03408/html/2723.html


Képek a Fb-ról

Amúgy meg hajnal óta szakad az eső, s ahogy nézem, ma ez lesz az egész-napi program- tehát séta nuku... És sok kedvem az itthoni tevés-vevéshez sincs, max az összegyűlt vasalni-valót fogom "legyőzni"...Ebéd van, gép van, tv van. Sőt könyv is... mi kellene még ?


6 megjegyzés:

  1. Nem semmi az a kis kuckó, amit felépített. De vajon a kis ágacskákat méretre is vágja? És milyen logikusan felfelé keskenyedve építi. Jó statikus.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor először megpillantottam a képet (még a szöveget nem olvasva) - arra gondoltam, hogy ki az a bolond, aki ilyen módon "kínoz" egy állatkát. Azt nem gondoltam volna, hogy ő maga az "építész"...

      Törlés
  2. Csodás élőlények vannak még amit nem ismerünk úgy látom! Te vagy a felfedezőm csak nézek mint a moziba😊 Az eső sem jó, de nálunk reggeltől sűrű köd van nem egy örömteli ez sem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Be kell valljam, az utóbbi időben "ismerkedtem meg" egy csomó olyan lénnyel, amiről álmomban nem hittem, ha látom a fotóját, hogy azok "igazi" - tehát élő - állatok. Márpedig csak egy "fél fordulatot" kell tenni a földgolyóval és elmenni pl. a Fülöp szigetekre, Malajziára, Indonéziára, vagy Szingapúrra, vagy arra a környékre és máris csodákkal találkozhatsz...És hogy mennyire nem az álmok világa ez - még azt is megnéztem, hogy pl. Manilába 216, Cebuba 331 Davaoba 358 ezer Ft-ért akár Bp-ről is elrepülhetsz...
      Kéne vennem lottót.....

      Törlés
  3. De ügyesek, milyen szépen elrendezte a rakományát! Mi a testünkhöz képest ilyen mennyiséget nem bírnánk el, az biztos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "fahordó" az olyan mint egy mesefigura. De a többiek is....hogy tudják a kavicsokat magukra ragasztani ???

      Törlés