2023. november 13., hétfő

Novemberi délután

Az Időkép előrejelzéseit nézve túl sok langyos őszi napunk már nem lesz - de hát mit is akarok, végülis november van...

Ma viszont kellemes napsütéses volt a délután, elmentünk a barátnőmmel picit sétálni, csak itt a város-szélen, innen hoztam pár őszi képet:

A Tesco "háta"  a varjakkal

A Mecsek a TV toronnyal, és a gyárvárosi templom  (balról) 

Az út, melyen a testvérem évtizedekig járt dolgozni a Villamos üzembe....

Pirul a borbolya levele is....

Az utolsó mezei zsálya virágok

Egy ősrégi bunker...


Lassan sárgulnak és lehullanak a levelek....


Egy ősöreg eperfa a Buzsáki Imre úton

Este kilestem többször is, mára ígérték ugyanis hogy valószínű újra látni lehet majd a sarki fényt. De felhős az ég, - igaz, nekem semmiképp nem lenne jó a "ki/rálátási" lehetőségem, de nem baj, ha mégis lesz, majd lefotózzák a szerencsések....én pedig megcsodálom, miképp tettem a pár nappal ezelőttivel is...


4 megjegyzés:

  1. Kellemes sétátok lehetett! Én is szeretem ezeket a napsütéses, szép őszi napokat, mikor a természet százféle színben pompázik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eredetileg fel akartunk menni a Mecsekre, de ahová indultunk, (Árpád tető) ott épp autóverseny volt, így hát maradt ez a "belterületi" séta- de azért jó volt ez is.

      Törlés
  2. Hol van ez a bunker és pontosan mi volt a funkciója? A föld alatt ennek van gondolom nagyobb bővítménye.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bunker a Buzsáki Imre úton a Tesco háta mögött van, és semmi közelebbit nem tudok róla.

      Törlés