2023. november 19., vasárnap

Muki

Rendezgetem a receptjeimet, s akadt kezembe az alábbi, aminek régen minden alkalommal nagy sikere volt – akik ették, azoknál is – és valójában én is szívesen csináltam. Nem kell sokat vacakolni vele, előző nap elkészíthető, sőt, akkor jó igazán, ha egy éjszakát pihent…

(Különben olyan egyszerű, hogy férfiember is meg tudja/ná csinálni ! Nem is értem, miért nem csináltam már évek óta....)

MUKI

20 dk babapiskóta 70 dk meggy (más gyümölccsel is jó, de meggyel a legjobb) ill. magozott befőtt is jó.
2 dl tejszín
2 dl joghurt
2 dl tejföl
A babapiskótát egy nagyobb szögletes jénai tál aljába fektetjük (ha van, mert abba egyszerűbb 😄) . Egyenletesen rászórjuk a meggyet. A tejtermékeket egy külön tálban simára keverjük és ráöntjük a piskótákra úgy, hogy lehetőleg mindenhol befedje. Cukrozni nem kell. Legalább 2-3 órára behűtjük.
És kész.

Garantálom, hogy mindenkinek ízleni fog ! (Egy adagot nem érdemes csinálni, mert nem lesz elég!)

Saját képem nincs róla, ez, amit a neten találtam nagyon hasonlít a végtermékhez:


6 megjegyzés:

  1. Ez finom lehet, és egyszerű az elkészítése.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki, esetleg kisebb mennyiséggel. Tényleg jó.

      Törlés
  2. Szia! Írtam a "lecsendesedve" oldaladra 2x is, nem tudtam, hogy nem jelenik meg. Finom a süti, jónak néz ki.! Üdvözlettel, Mara

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocs...Az egy olyan félhalott blog, mint láttad, csak elkezdtem, de nem folytattam. Kérlek, gyere ide ha olvasni van kedved a gondolataimat.Szeretettel várlak. Egyelőre - úgy néz ki - nem tudok irka-firka nélkül meglenni, tehát működik ez a blog.

      Törlés
  3. Kedvemre való édesség. Készítettem már én is hasonlót bár abba nem volt joghurt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az tetszik benne leginkább. hogy nem sokat kell vele vacakolni és mégis nagyon finom édesség lesz belőle.

      Törlés