2023. november 26., vasárnap

Játék

Egy kedves ismerősömnek havihegyi képeket küldtem. Van rengeteg, hiszen annyit sétáltam egykor  arra, hogy számát se tudom. Most - csak a játék kedvéért - próbáltam különböző helyzetekben készült képeket "összeilleszteni".

Nem baj, ha nem tetszik, én jól eljátszottam  vele....






Gondolom látszik, hogy különböző évszakokban, különböző időben  készültek .... Én élveztem a játékot.

Egyébként....

Ma reggelre leesett az első hó. Szerencsére csak nagyon pici és hamar eltűnt:


8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez az összeállítás, évszakonként, napszakonként. Szép helye ez a városnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először csináltam egy diasort a havihegyi fotóimból, aztán felfedeztem, hogy vannak hasonló beállítások, de különböző év-, vagy napszakokból. Aztán végül erről készítettem a sorozatot. Jót játszottam a fotóimmal.

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, igazán jó ötlet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha tetszett - végül-is érdekes hogy más-más megvilágításban hogy néz ki ugyanaz a helyszín.

      Törlés
  3. Először már azt hittem játék lesz a blogodon, de végül látom hogy csak neked volt ez játék. Mi csak csodáljuk az ötletes párba tett fotóidat !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a dicséretet. Őszintén szólva tényleg élveztem a keresgélését, hiszen rengeteg a hegyen, a templomnál készült fotóm van. De azt hiszem azért sikerült a hasonlókat összeválogatni.

      Törlés
  4. Nagyon ötletes, jó a kétféle évszak, időjárás egymás mellett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén szólva igazi kedvenceim a ködös képek. Van bennük valami varázslat....

      Törlés