2023. november 21., kedd

Macska az esőben

Többszöri próbálkozásra se sikerült a lucskosra ázott macskáimról fényképet készíteni, mert mintha az ördög tüzes vasvillája lett volna a kezemben fényképező helyett, páni félelemmel azonnal elmenekültek. Nem értem, hiszen rengeteget fotóztam őket már eddig is...Mi történt velük ? 

Na, mindegy. Pedig csak azt akartam megírni és képpel dokumentálni, hogy nem tudom, az én macskáim mi a frásznak mennek ki csavarogni szakadó esőben ? Szerintem normális macska ilyenkor bent ül, s várja a jobb időt. Ezek meg... szóval ezek meg kimennek és csuromvizesen jönnek vissza. (Hacsak...hacsak nem a madáretetőre még ilyen időben is rászálló madarakat nem figyelik...Mert kitelik tőlük. Elérni nem tudják őket, de lesni igen...Bár hát esőben leskelődni ??? Bolondok ezek a macskák...) 

Nos, erre úgyse fogok választ kapni, hogy ez náluk miért van így, tehát elfogadom (mint oly sok mást az életben). Mivel ma egész napra esőt jósol a meteorológia, kimenni se ok, se kedv, hát a gép előtt ülök...meg a tévé előtt.... meg a konyhában... És közben gondoltam, lefényképezem az elázott macskáimat.

Hát ez most nem sikerült.


Kb. így néztek ki az enyémek is, amikor hazakerültek....(Kép innen:
https://index.hu/tudomany/til/2018/09/06/miert_gyulolik_a_macskak_a_vizet/ )

Viszont estefelé amikor hazajöttem a kutya-etetésből gondoltam egyet és kihoztam a fényképezőmet. Érdemes volt, ezek a képek(is) készültek:




Itt a házamon vagy harminc éve gyönyörködöm bennük, de nem tudok betelni őszi szépségükkel.... Nyilván gyerekkoromból hozott a csodálat, hiszen a régi házunk is ilyen vadszőlővel volt befuttatva...(Hol volt, hol nem volt...az óperenciás tengeren is túl volt az a ház....)


4 megjegyzés:

  1. A macskáid biztos szégyenkeztek az elázott külső miatt azért nem hagyták magukat fotózni😉 A vadszőlőd káprázatos színkavalkádban pompázik !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem igazán értem, utálják, ha vizesen bejönnek és meg akarom őket szárogatni...akkor miért mennek ki ? A vadszőlőm idén tényleg szép, pár hűvös éjszaka csinálja vele ezt a szín-varázslatot...

      Törlés
  2. Én ezt sosem figyeltem meg. Érdekes macskáid vannak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszerűen képtelen vagyok megérteni, miért csavarognak kint esőben. Mindig is azt hittem, a macska utálja az eső. Hát ezek nem....

      Törlés